יום שני, 16/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

חולצה גופת חייל שנחטף ב 7 באוקטובר, שמו לא הותר לפרסום

צה"ל ושב"כ חילצו את חלל צה"ל שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר. המבצע התבסס על מודיעין מדויק, ושיתוף פעולה בין יחידות צה"ל, שב"כ והמשטרה.

20:15 ,28/08/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בהודעה משותפת של דובר צה"ל, דוברות שב"כ, ודוברות המשטרה, נמסר כי צה"ל ושב"כ חילצו הלילה (רביעי) את חלל צה"ל שנחטף ב-7 באוקטובר במהלך מתקפת הטרור, והוחזק בשטח רצועת עזה.

החייל, שנפל בקרב והוחזק בשבי במשך תקופה, הוחזר לשטח מדינת ישראל לאחר מבצע מורכב ומדויק שהתבסס על מודיעין מדויק של שב"כ ויחידות המודיעין של צה"ל.

במבצע, שהובל על ידי אוגדה 162, השתתפו כוחות מיוחדים של צה"ל ושב"כ, לצד לוחמים מחטיבת הנח"ל וחטיבה 401. המאמץ המודיעיני כלל חקירות, איסוף נתונים וניתוח אינדיקציות שונות לכדי תמונה מודיעינית כוללת, שהתאפשרה בזכות שיתוף הפעולה בין שב"כ, אגף המודיעין של צה"ל ויאחב"ל בלהב 433 של המשטרה.

לאחר חילוץ החלל, פעלו אנשי מרכז החטופים והנעדרים של חטיבת הנפגעים באגף כוח האדם לזיהוי מהיר של החטוף ולמסירת ההודעה למשפחתו. לבקשת המשפחה, שמו של החלל לא יפורסם בשלב זה.

מדוברות ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר הערב: "הלילה השיבו כוחותינו ארצה את גופתו של חלל צה"ל, ששמו לא הותר לפרסום. הלוחם נפל בקרב גבורה ב-7 באוקטובר עת הגן על יישובי עוטף עזה.

"לב העם כולו דואב על האובדן הנורא. רעייתי שרה ואני מוסרים את תנחומינו מעומק ליבנו לבני משפחתו. אני מבקש להודות ללוחמים ולמפקדים האמיצים של השב"כ ושל צה"ל על פעולתם החשובה. מדינת ישראל תמשיך לעשות כל מאמץ כדי להשיב ארצה את כל חטופינו, החיים והחללים כאחד".

צה"ל וכוחות הביטחון הבטיחו להמשיך לפעול בכל האמצעים להשבת כל החטופות והחטופים המוחזקים בעזה, תוך הבטחה להמשיך ללוות את המשפחות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו