יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

חברת החשמל מתכוננת לביקושם הגבוהים לקראת הקיץ החם שמתקרב

פעילות השיפוץ מבוצעת סביב השעון, כאשר היא מוגדרת כפעילות קריטית | חברת החשמל תקיים תרגיל קיץ, בו יתורגל כלל מערך החירום • צפו

09:31 ,17/05/23
יוסי וייס, חברת החשמל
קרדיט: יוסי וייס, חברת החשמל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

עם בוא הקיץ , חטיבת הייצור והאנרגיה של חברת החשמל, נמצאת בעיצומה של עונת שיפוצים נרחבת של יחידות הייצור במספר תחנות הכוח שלה, על מנת להבטיח את ביצועי היחידות מהיבטים של בטיחות, דרישות החוק, דרישות איכות הסביבה, אמינות ונצילות,  ועל מנת להכין אותן לקראת עונת הקיץ, בה הביקושים לחשמל הם בד"כ גבוהים משאר עונות השנה.

פעילות השיפוץ מבוצעת סביב השעון, כאשר היא מוגדרת כפעילות קריטית.  השיפוצים מבוצעים במכלולים שונים של יחידות היצור –  בדוודים, בטורבינות ובגנרטורים, החלפת חלקים שחוקים, שדרוג מערכות, שיפוץ מכלולים, תיקון ליקויים, כיולים, בדיקות ציוד ומערכות ויסות ומגוון עבודות פירוק והרכבה. פעילות עניפה זו, מבוצעת  תוך הקפדה על בטיחות בעבודה, ניהול סיכונים, עמידה בלו"ז, באיכות ובתקציב.

השיפוצים שהחלו בחודש מרץ, נעשו ביחידות הייצור בתחנות הכוח רוטנברג,  חיפה, אשכול, גזר, חגית, צפית – ויסתיימו בסוף יוני, בהתאם לתוכנית השיפוצים והתחזוקה הכוללת של חטיבת ייצור ואנרגיה של החברה.

בשבוע הבא , חברת החשמל תקיים תרגיל קיץ, בו יתורגל כלל מערך החירום של החברה.

קרדיט: יוסי וייס, חברת החשמל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו