יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

זריקות אבנים בהר הבית • שלושה שוטרים נפצעו

חלק ממפרי הסדר והמתפרעים האלימים מתבצרים בתוך המסגד תוך קריאות הסתה והתפרעויות אלימות הכולל ידוי אבנים בלתי פוסק לעבר השוטרים

08:41 ,15/04/22
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בשעות האחרונות כוחות משטרה בפיקוד מפקד מחוז ירושלים, ממשיכים לפעול לשמירת הסדר הציבורי בהר הבית מול מאות מתפרעים שמפרים את הסדר, מיידים אבנים וזיקוקין לעבר כוחות המשטרה הפרוסים במקום במשך זמן ממושך.

 

 

חלק ממפרי הסדר והמתפרעים האלימים מתבצרים בתוך המסגד תוך קריאות הסתה והתפרעויות אלימות הכולל ידוי אבנים בלתי פוסק לעבר השוטרים – מצב שלא מאפשר למתפללים מוסלמים לקיים את תפילות יום השישי השני של הרמדאן ובכך הם פוגעים בציבור גדול של מוסלמים המבקש להגיע במהלך היום לתפילות בהר הבית.

מדובר בהפרת סדר אלימה וממושכת של פורעי חוק ומתפרעים אלימים.

השוטרים פועלים עם אמצעים לפיזור הפרות סדר להדיפת פורעי החוק ומפרי הסדר. לצד זאת, התקיימה הידברות וניתנו אזהרות הזדמנויות רבות לפיזור עצמאי והפסקת הפרת הסדר האלימה, אולם ללא הואיל עד כה.

בתוך כך, מתפרסמים ברשתות הבוקר פרסומים כוזבים על נפגעים ועיוות מוחלט של סדר ההתרחשויות במקום. כתוצאה מהפרות הסדר האלימות נפצעו עד כה שלושה שוטרים באורח קל מידוי אבנים מסיבי לעברם. שניים מתוכם פונו לקבלת טיפול רפואי.

בשעה ששוטרים רבים פועלים לאפשר את חופש הפולחן תוך שמירה על הבטחון, החוק והסדר במקומות הקדושים ובכל רחבי העיר ירושלים, יש מי שבוחרים להתפרע ולהפר את הסדר הציבורי במכוון. נמשיך לפעול בנחישות נגד מפירי סדר ופורעי חוק למען שלום הציבור ובטחונו ובכדי להשיב את השקט להר ולהביא לקיום תפילות השישי כסדרן.

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב "אמרנו שוב ושוב שנעשה המרב כדי לאפשר את חופש הפולחן בהר הבית, והמציאות הזו לא השתנתה. השוטרים שנמצאים שם פועלים באומץ רב ובתנאים לא פשוטים, תוך שהם נאלצו להתעמת עם גורמים אלימים שאספו אבנים ומוטות ברזל כדי לפגוע בחופש הפולחן על ההר ובכותל. אין לנו עניין שהר הבית יהפוך למוקד לאלימות, שתפגע הן במתפללים המוסלמים במקום, והן במתפללים היהודים בכותל".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו