יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

זיכוי רומן זדורוב: הפרקליטות החליטה לוותר ולא להגיש ערעור

לאחר הזיכוי המהדהד במשפט זדורוב, הודיעו היום בפרקליטות כי לא יוגש ערעור על הכרעת הדין של בית המשפט המחוזי בנצרת "שלא ניתן לבסס היתכנות"

17:50 ,14/05/23
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר הזיכוי המהדהד במשפט זדורוב, הודיעו היום בפרקליטות כי לא יוגש ערעור על הכרעת הדין של בית המשפט המחוזי בנצרת "שלא ניתן לבסס היתכנות".

מהפרקליטות נמסר "במענה לפניות כתבים הרינו לעדכן, כי פרקליט המדינה החליט היום שלא יוגש ערעור על הכרעת הדין של בית המשפט המחוזי בנצרת, בעניינו של רומן זדורוב.

ההחלטה התקבלה לאחר בחינה מעמיקה ויסודית של הכרעת הדין, ולאחר שורת דיונים שקיים פרקליט המדינה עם המשנה לפרקליט המדינה (עניינים פליליים), מנהלת המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה ואנשיה, צוות התביעה שניהל את התיק, ופרקליטים בכירים נוספים.

בתום הדיונים התגבשה המסקנה שלא ניתן לבסס היתכנות משפטית ממשית להגשת ערעור על הכרעת הדין. זאת, נוכח הכלל המשפטי שלפיו ערכאת הערעור אינה נוהגת להתערב בממצאים עובדתיים שנקבעו בערכאה נמוכה יותר, כמו גם בקביעות הנוגעות למהימנות העדים או בהחלטה להעדיף עדות מומחה מסוים על פני מומחה אחר."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו