יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

זוועה בכיכר השבת: נעצר אחרי שהסית ילדים להצית דגלי ישראל

חשוד נעצר בירושלים בחשד כבד שהסית והוביל ילדים קטנים לתלוש ולהצית דגלי ישראל בכיכר השבת, זמן קצר לאחר צפירת יום הזיכרון. מעשה חמור ומחר

21:42 ,12/05/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בחילול קודש מזעזע, זמן קצר לאחר צפירת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, נעצר חשוד אדם בירושלים בחשד שהוביל והסית קבוצת ילדים קטנים לתלוש ולהצית דגלי מדינת ישראל שהיו צמודים לכלי רכב בכיכר השבת בעיר העתיקה.

פרטים ראשונים מהמשטרה חושפים שדקות ספורות לאחר הצפירה הארצית לזכר הנופלים, התקבל דיווח על תלישה והצתה של דגלי ישראל בכיכר השבת. בלשי מחוז ירושלים שהיו באזור באותה עת, הגיעו למקום וזיהו קבוצת ילדים קטנים שתלשו ממכוניות דגלי מדינה והציתו אותם על הכביש.

בעזרת תצפיתנים ממרכז השליטה, עצרו השוטרים חשוד בוגר שלפי החשד הנוכחי, הוא זה שהסית, הדריך והוביל את הילדים לבצע את המעשים הפסולים והמחרידים.

מדובר בחילול קודש ובמעשה מחפיר שמתעלל בזכרם של חללי צה"ל ונפגעי הטרור. להסית ילדים חפים מפשע להשחית דגלי מדינה בצורה שכזו – היא חוצפה בלתי נסלחת שזועקת לשמיים.

החשוד הבוגר, שפרטים עליו עדיין לא פורסמו, הועבר לחקירה בתחנת משטרה בירושלים. אם יתבררו החשדות כנגדו, צפויים הליכים פליליים חמורים. הילדים עצמם, שבוודאי הונחו ע"י מבוגר אחראי, יזכו לטיפול מתאים מבחינה משפטית וחינוכית-ערכית, בדרך שתמנע הישנות של אירועים מסוג זה בעתיד. אין ספק שהמעשה המחפיר חייב להיחקר לעומק.

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו