יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

זוועה בביתר: כך בחור ישיבה הותקף ע"י 4 כלבי בר המשוטטים בעיר

בחור ישיבה שהתארח בביתר עילית הותקף בשבת בבוקר ע"י 4 כלבי בר. העירייה הגיבה כי תמשיך לפעול נגד התופעה • צפו ברגעי האימה

17:20 ,02/06/24
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אירוע מזעזע התרחש בשבת בבוקר בעיר ביתר עילית, כאשר בחור ישיבה שהגיע להתארח בעיר הותקף על ידי ארבעה כלבי בר משוטטים. התמונות המצמררות שתיעדו את התקיפה האלימה זעזעו את הציבור וחשפו בעיה מתמשכת של נוכחות כלבי בר באזור.

לדברי גורמים בעיריית ביתר עילית, מדובר בתופעה מוכרת של להקות כלבי בר המשוטטים בסביבת העיר ומהווים סכנה לתושבים. הווטרינר העירוני פועל ללא הרף כדי למנוע מהכלבים הללו גישה אל תוך גבולות העיר, אך למרבה הצער, במקרים מסוימים הם מצליחים להסתנן פנימה.

נציגי העירייה הביעו תסכול רב מול הקשיים הבירוקרטים שמערים משרד החקלאות בכל הנוגע להרעלת כלבי הבר המאיימים. לטענתם, המשרד הממשלתי מקשה על נקיטת צעדים אפקטיביים לצמצום האיום, דבר שמותיר את ידי הרשויות המקומיות כבולות במידה רבה.

אף על פי כן, בעיריית ביתר עילית הצהירו בתגובה רשמית כי ימשיכו לפעול בכל כוחם כדי להביא לקץ התופעה המסוכנת. הם הכירו בחומרת המקרה הנוכחי וגינו בחריפות את מעשה התקיפה הנפשע של בחור הישיבה התמים.

ראוי לציין כי תקיפות מסוג זה על ידי כלבי בר אינן נדירות במיוחד באזורים בהם יש חפיפה בין יישובים לשטחי בר פתוחים. עם זאת, אירוע כה אלים וקיצוני דוגמת זה שהתרחש בביתר הוא בהחלט יוצא דופן בעוצמתו, וממחיש את הצורך הדחוף למצוא פתרונות יסודיים ומקיפים יותר להתמודדות עם הסוגיה.

נותר רק לקוות כי הנפגע יחלים במהרה מפצעיו הפיזיים והנפשיים, ושמקרה טראגי זה ישמש כתמרור אזהרה וזרז לשיתוף פעולה הדוק יותר בין כל הגופים הרלוונטיים – עיריות, משרדי ממשלה וגופים ציבוריים – במטרה למגר סופית את הסכנה הטמונה בכלבי הבר ולהבטיח את ביטחונם ושלומם של התושבים.

צפו 

קרדיט: מצלמות אבטחה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו