יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ושוב האלימות בחברה הערבית: יריות לעבר בית ראש עיריית טמרה

אופנוען פתח בירי לעבר ביתו של ראש עיריית טמרה, ד"ר סוהיל דיאב. המשטרה עצרה 3 חשודים בקשר לירי, ומעריכה שמדובר בהסלמה באלימות הגואה

09:56 ,30/08/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ההסלמה בחברה הערבית: הלילה בוצע ירי מאופנוע לעבר ביתו של ראש עיריית טמרה, ד"ר סוהיל דיאב. לדברי דיאב, הירי הוא חלק מהסלמה באלימות הגואה בחברה הערבית. "אנחנו כנבחרי ציבור מאוימים. לא ניתן לעבריינים להשתלט לנו על החיים ונמשיך לשרת את הציבור, גם כאשר סמלי שלטון בישראל נפגעים", אמר דיאב, תוך שהוא מבקש מהמדינה להתערב יותר בבעיה.

בעקבות הירי, שוטרי תחנת טמרה עצרו שלושה חשודים סמוך לצומת אחיהוד, בחשד שהיו מעורבים באירוע. נציג משטרה ציין כי נגרם נזק לביתו של ראש העירייה אך לא היו נפגעים. לאחר המעצר בוצע ירי נוסף לעבר בניין העירייה שגרם נזק למבנה. שלושת החשודים הובאו לבית המשפט להארכת מעצרם בבקשת המשטרה.

האירוע מלמד על הסלמה באלימות בחברה הערבית. ראשי ערים מאוימים, והמשטרה פועלת לתפוס את האחראים ולמנוע את ההסלמה.

מהמשטרה נמסר כי "לפנות בוקר בוצי ירי לעבר ביתו של ראש עיריית טמרה אין נפגעים אך נגרם נזק. שוטרי מחוז צפון הוזנקו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירה במסגרתה עצרו שלושה חשודים (34,19 ו-18) . על רקע מעצרם בהמשך בוצע ירי לעבר בנין העיריה אין נפגעים אך נגרם נזק לבנין. הבוקר שלושת החשודים יובאו לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו