שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

התקדמות במגעים עם טורקיה לאפשר טיסות במרחב האווירי

בפגישה היום של שר החוץ יאיר לפיד ושר החוץ הטורקי סיכמו השנים לקדם אישורי טיסות ישראליות מעל שמי טורקיה ולחדש את הפעילות של הועדה הכלכלית.

14:22 ,25/05/22
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפגישה היום של שר החוץ יאיר לפיד ושר החוץ הטורקי סיכמו השנים לקדם אישורי טיסות ישראליות מעל שמי טורקיה ולחדש את הפעילות של הועדה הכלכלית המעורבת.

לפיד נאם בסיום הפגישה: "הסכמנו לחדש את פעילותה של הועדה הכלכלית המשותפת, ולהתחיל לעבוד על הסכם תעופה חדש בין מדינותינו. אנחנו לא נעמיד פנים שהיחסים בינינו לא ידעו עליות ומורדות. יחד עם זאת תמיד ידענו לחזור לדבר, לחזור לשתף פעולה".

"עמים עם היסטוריה ארוכה יודעים תמיד לסגור פרק ולפתוח פרק חדש. זה מה שאנחנו עושים היום. בעקבות הסכמי אברהם נוצר במזרח התיכון ציר של כוח למול הטרור, למול הנסיונות לערער על היציבות" סיכם לפיד.

שר החוץ לפיד התייחס בנאומו גם להחלטת נשיא ארה"ב על משמרות המהפכה של איראן: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות מכאן לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן ולמזכיר המדינה טוני בלינקן, על ההחלטה להשאיר את משמרות המהפיכה האיראנים ברשימת ארגוני הטרור הנתונים לסנקציות. ראש הממשלה בנט, שר הבטחון גנץ ואני עבדנו בחודשים האחרונים באופן צמוד עם האמריקאים על הנושא, וההחלטה האמריקאית היא גם הוכחה נוספת לברית האיתנה בינינו לבין ארה"ב" סיים לפיד.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו