יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

התחזה ופרסם בטיקטוק איומים והסתה נגד ראש הממשלה נתניהו

יחידת להב 433 סיימה חקירה בתיק איומים והסתה לטרור כנגד רה"מ נתניהו בטיקטוק. היום צפויה הגשת כתב אישום ובקשת מעצר נגד החשוד

09:42 ,26/02/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל / אילוסטרציה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יחידת הסייבר בלהב 433 סיימה לאחרונה את חקירתה בתיק חמור שעניינו פרסום איומים והסתה לטרור נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. על פי החקירה, חשוד תושב באר שבע התחזה לאדם אחר ברשת החברתית טיקטוק ופרסם שם איומי מוות והסתה חריפה לביצוע פעולות טרור נגד ראש הממשלה.

חוקרי יחידת להב 433 איתרו לבסוף את זהות החשוד, עצרו אותו וחקרו אותו במשך תקופה ארוכה. מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמים בבית המשפט בבאר שבע. וכעת, לאחר סיום החקירה, מתכננת פרקליטות המדינה להגיש היום (שני) נגד החשוד כתב אישום הכולל מספר סעיפי עבירה: הסתה לטרור, איומים, התחזות והטרדה באמצעות מתקן בזק.

בנוסף לכתב האישום, הפרקליטות מתכוונת להגיש גם בקשה למעצרו של החשוד עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. מדובר בצעד חריג שמראה על חומרת המקרה בעיני גורמי אכיפת החוק.

משטרת ישראל מוסיפה ומבהירה כי מאז תחילת הסלמה במצב הביטחוני היא פועלת באופן נמרץ ובלתי מתפשר לאיתור וטיפול בהסתה לאלימות וטרור – הן ברשתות החברתיות והן ברחוב. על פי המשטרה, בחודשים האחרונים בוצע מעקב צמוד אחרי פרסומים מסיתים לאלימות במרחבי הרשת, ובכוונת המשטרה להמשיך ולחשוף גם מסיתים הפועלים מאחורי מסך המחשב.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו