יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

התבטאות גזענית: הזמר שלמה גרוניך "אין אפילו צ׳חצ׳ח אחד"

הזמר שלמה גרוניך הופיע בפסטיבל עין גב, ורגע לפי שירד מהבמה התבטא בגזענות ואמר “כולם כאן אשכנזים ששרים יפה ואין אפילו צ׳חצ׳ח אחד

10:44 ,20/04/22
קרדיט: עריית צפת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הזמר והיוצר שלמה גרוניך הופיע בפסטיבל עין גב על גדות הכנרת, ורגע לפי שירד מהבמה התבטא בגזענות ואמר “אתם קהל נהדר, כולם כאן אשכנזים ששרים יפה ואין אפילו צ׳חצ׳ח אחד”.

מנחת הפסטיבל העיתונאית נסלי ברדה העמידה את גרוניך במקומו ואמרה: “לא שמת לב שעם ישראל כולו יושב כאן בקהל וזו הסיבה שהקהל הזה כל כך יפה והשירים שייכים לכולם – לגרוניך, לברדה, לכולם”. ‏גרוניך שב לבמה ואמר: “אני מתנצל , נפלט לי”.

שר התרבות והספורט חילי טרופר הגיב על דבריו של שלמה גרוניך: “מתעצב על הדברים המכוערים, המשסעים והמיותרים הערב של שלמה גרוניך. אנחנו אוהבים קהל שיש בו את כולם. אנחנו אוהבים את כל עם ישראל.
טוב שהיתה שם נסלי ברדה שידעה לעמוד מול הכיעור בזמן אמת כדי להזכיר את המובן מאליו, וטוב שגרוניך התנצל”.

יו״ר ש״ס אריה דרעי הגיב: ״גרוניך, לא סולחים לך על פגיעה הקשה בציבור ענק. אין סליחה ואין מחילה על דיבורים גזעניים כאלה. ואיך זה שהקהל בהופעה לא מחה על הדברים? אולי כי הדברים שאמר מקובלים על חלק גדול מהקהל? לפחות היתה אשה אחת שענתה לו, המנחה נסלי ברדה״.

ראש המועצה האזורית עמק הירדן ויו"ר פסטיבל עין גב, עידן גרינבאום הגיב ואמר "הנהלת פסטיבל עין גב מגנה בכל לשון את אמירתו של גרוניך. כל אמירה משתלחת בציבור כזה או אחר הינה פסולה ואיננו מקבלים אותה כלל".

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו