יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

השוטר שירה במחבל: "ברגע שהיתה אפשרות ביצעתי ירי"

השוטר שירה במחבל סיפר: "נסענו אחרי רכב עם פגיעה בפגוש, ואז קיבלנו דיווח על פיגוע דריסה. הבנו שזה המחבל וברגע שהיתה אפשרות ביצעתי את הירי״.

12:53 ,29/11/22
קרדיט: מצלמות אבטחה/תיעוד הדריסה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

 

השוטר שירה במחבל בפיגוע הריסה בצומת כוכב יאיר בו נפצעה צעירה קשה סיפרבראיון לאסתי פרז בתכנית 'בחצי היום' ברשת ב',: "נסענו אחרי רכב עם פגיעה בפגוש, ואז קיבלנו דיווח על פיגוע דריסה. הבנו שזה המחבל וברגע שהיתה אפשרות ביצעתי את הירי״.

מבית החולים שערי צדק נמסר כי "ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובאה פצועה באורח בינוני-קשה מפיגוע הדריסה בבנימין. הפצועה כבת 20 בהכרה במצב יציב הועברה לבדיקות דימות והמשך טיפול".

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ בזירת הפיגוע אמר  "מול הטרור הערבי בירושלים, בבנימין ובכל הארץ צריך להיאבק באופן שגודע למחבלים ולאוכלוסיה שתומכת בהם את הרצון להמשיך במאבק נגד מדינת ישראל. זה מה שימנע פגיעה בחיילי צה"ל ובאזרחי המדינה.

המתיישבים בבנימין כמו כל אזרחי ישראל חזקים ומחזקים את כוחות הבטחון לפעול באופן נחוש נגד האוייב. אנחנו מתפללים לרפואת הפצועה ולהחלמתה המהירה.

ארז שלום חובש איחוד הצלה שנתקל באירוע והזעיק את הכוחות מסר: "תוך כדי שהותי בתחנת הדלק ראיתי רכב פלסטיני יוצא מתחנת הדלק ומתנגש בהולכת הרגל ולאחר מכן נמלט מהמקום. הערכתי כי מדובר בפיגוע דריסה וביקשתי בזריזות ממוקד איחוד הצלה שיזניק למקום את כוחות הביטחון וחובשים נוספים שהגיעו עם תיקי הציוד הרפואי בכדי לטפל בפצועה. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה בזירה היא פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים כשבשלב זה מצבה מוגדר קשה".

קרדיט: המחבל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו