שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

השביתות יחזרו? ארגון המורים נערך לחידוש המאבק באוצר

יו״ר ארגון המורים: האוצר לא מנהל אתנו מו״מ על הסכם השכר. נערכים לחידוש המאבק, והוא יהיה עוצמתי וכואב

13:12 ,15/01/23
ויקידפיה/Newlywo- יו
קרדיט: ויקידפיה/Newlywo- יו"ר ארגון המורים רן ארז
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יו״ר ארגון המורים, רן ארז שלח הבוקר ראשון חוזר לכל המנהלים והמורים בחינוך העל יסודי וכך כתב: ״זכור לכם, וכפי שדיווחנו, ב, בית הדין הארצי לעבודה הורה למדינה לנהל עימנו משאומתן אינטנסיבי, רציף, בידיים נקיות ובנפש חפצה, במטרה להגיע לחתימה על הסכם קיבוצי עימנו למען שיפור השכר ותנאי העבודה של המורים בחינוך העל יסודי.

עוד נכתב "במקביל התחייבנו לשקט תעשייתי ולהפסקת העיצומים עד 25.3.2023. עד למועד כתיבת שורות אלו משרד האוצר לא ניהל עימנו כל מו"מ בשיחה שקיימנו איתם ב-10 בינואר הובהר לנו שלעת הזאת אין להם כל כוונה לנהל מו"מ כפי שהורה ביה"ד הארצי לעבודה.

לאור האמור" כתבו בארגון המורים "ניאלץ לחדש את המאבק, ואנו שוקלים את האפשרות לביטול השקט התעשייתי שהתחייבנו לו.

לפיכך, אנו חוזרים ומייעצים לכם מנהלי בתיה"ס שלא לחדש חוזים עם ספקי השירות השונים, כגון מארגני טיולים וכד', שכן הפעם לא נתחשב בחוזים שייחתמו עמם. בכל מקרה, אם חותמים על חוזה, חשוב לוודא הכנסת סעיף המאפשר ביטולה או דחייתה של הפעילות עקב עיצומים, שביתה או כוח עליון ובכך לא יגרמו נזקים כלכליים לבתיה"ס.

אם אתם המנהלים תמשיכו לחתום על חוזים כבעבר, אתם עלולים להיגרר להוצאות כספיות. ביטול טיולים, הצגות, מסעות וכו', הינן חלק מהעיצומים בהם ננקוט התנהלות המו"מ העקר, ומאידך מהניסיון שרכשנו, אין ספק שהמאבק יחודש בעתיד הקרוב ויארך זמן ממושך.

הדרישות של ארגון המורים במו"מ זה נוגעות לכל הסקטורים מורים, מנהלים, יועצים, ושאר קבוצות ייחודיות של עובדי הוראה המקופחים עד כה, כגון מורים לכימיה, לפיזיקה, מורים המלמדים בקונסרבטוריונים, בתי"ס נוצריים ועוד" סיימו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו