יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הרשת סוערת: דגל אש"ף ענק נתלה בר"ג | הליכוד: "אמרנו לכם"

שלט פרסומת ענק נתלה הבוקר בבניין הבורסה ברמת גן, ובו נראים דגלי ישראל ופלסטין תחת הכותרת "נועדנו לחיות יחד", לאחר כמה שעות הוסר הדגל

12:44 ,01/06/22
קרדיט: הליכוד/לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שלט פרסומת ענק נתלה הבוקר בבניין הבורסה ברמת גן, ובו נראים דגלי ישראל ופלסטין תחת הכותרת "נועדנו לחיות יחד". לפי תנועת "מחזקים" שאחראית לתליית השלט, הוא פורסם במחאה על הכוונה לאסור את הנפלת הדגל במוסדות החינוך, בהמשך להפגנות יום הנכבה באוניברסיטת בן גוריון ובאוניברסיטת תל אביב.

פרסום השלט עורר סערה, וראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן הודיע כי אם השלט לא יוסר – העירייה תתלה מסביב דגלי ענק של מדינת ישראל ו"דגלי הצדעה לצה"ל, לשב"כ, למשטרת ישראל ולמשמר הגבול".

מפלגת הליכוד בתגובה כתבה "תחת ממשלת ההונאה והחולשה של בנט-לפיד-רע״מ והמשותפת ואחרי הסתה בלתי פוסקת של אבו מאזן בחודשים האחרונים, דגל אש״ף מונף היום בענק באיילון.

הליכוד דורש מראש עיריית רמת גן כרמל שאמה לפעול מייד כדי להסיר את החרפה הזאת עוד היום".

הליכוד ימשיך לפעול בכל דרך כדי להחליף במהירות את ממשלת ההונאה והחולשה שתלויה בתומכי טרור בממשלה לאומית חזקה".

מנכל 'אם תרצו' מתן פלג מסר בתגובה "כרמל שאמה היה מוכרח לאסור את הצבת דגל האויב על מתחם הבורסה. לא רק שמדובר במהלך שמעודד את מי שרוצים בחיסולנו ונותן להם כוח, הנפת דגל אש"ף בהיקף כזה מייצרת בצדק אווירה של טרור וחשש בקרב התושבים. ירדנו מהפסים".

תנועת "מחזקים" שאחראית לתליית השלט מסרה כי עשתה זאת במחאה "על כוונת הקואליציה לאפשר חופש הצבעה על החוק של ח"כ אלי כהן מהליכוד שיאסור על הנפת דגלי פלסטין במוסדות חינוך כפי שאירע באוניברסיטאות בשבועות האחרונים. פרסום השלט עורר מחלוקת כבר כשהגיעו לשולחנו של ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן. הפוסט שפרסם ראש העיר הוביל למבול של תגובות תומכות בפרסום, ותוך שעות ניתן לארגון אישור סופי".

מנכ"ל מחזקים, אורי קול, מסר כי "אין חוק בעולם שיעלים את העובדה שחיים פה שני עמים ואין דמוקרטיה שאוסרת על הנפת דגלים של מיעוט לאומי שמרכיב יותר מ-20 אחוז מאזרחי המדינה. כל חבר כנסת מהקואליציה שמצביע עם הליכוד רוקד לפי החליל של נתניהו".
לדברי שאמה הכהן, "חברת פרסום החליטה לתלות את שלט המחלוקת. לפי גורמי בטחון מקצועיים יש חשש לא קונקרטי לסדר הציבורי ולבטיחות הבניין והסביבה ולכן עד להערכת מצב נוספת הבניין נדרש להציב שומר מסביב לשעון על השלט".

לאחר כמה שעות ועקב הביקורת הציבורית הרחבה הוסר הדגל מהביניין.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו