יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הרשות הפלסטינית נענתה לדרישת ישראל ועצרה פעיל חמאס

לאחר שהמבוקש איברהים אל-נבולסי חוסל ע"י כוחות צה"ל לפני למעלה מחודש, נענתה הלילה (ג') הרשות הפלסטינית לקריאת ישראל לעצור את חברו מצעב אשתיה

09:29 ,20/09/22
קרדיט: לפי סעיף 27 א/המעצר
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר שהמבוקש איברהים אל-נבולסי חוסל ע"י כוחות צה"ל לפני למעלה מחודש, נענתה הלילה (ג') הרשות הפלסטינית לקריאת ישראל לעצור את אחד מחבריו הטובים, מצעב אשתיה, מה שגרר מהומות וירי.

החמאס והג'האד האסלאמי פרסמו הודעות גינוי רשמיות על מעצרו של מצעב אשתיה, פעיל עז אדין אלקסאם בשכם על ידי מנגנוני הביטחון של הרש"פ. בג'נין יורים חמושים לעבר בניין המוקטאעה של הרש"פ במחאה על המעצר ובשכם מאות מתפרעים פלסטינים מתעמתים עם אנשי המנגנונים של הרש"פ וקוראים לשחרורו של אשתיה.

דובר חמאס באזור אמר לכלי התקשורת: "מוסעב אשתייה הוא משתייך לזרוע הצבאית של חמאס ומה שהרשות עשתה זה שירות חינמי לכיבוש והשלמת עבודתו".

מדובר צה"ל נמסר: "בתום מצוד ופעילות משותפת של ימ"מ, שב"כ וצה"ל חוסל הבוקר המחבל איבריהם אל נבולסי בעיר שכם שבחטיבה המרחבית שומרון. אל נבולסי חשוד במספרי פיגועי ירי אל מול אזרחים ולוחמי סיירת גבעתי במרחב שכם והסביבה, בינהם גם פיגועי ירי לעבר מתחם קבר יוסף".

"במהלך הפעילות הכוחות ירו לעבר מספר מחבלים ובניהם המבוקש עצמו שירה לעבר הכוחות מתוך בית בו התבצר יחד עם מחבלים נוספים. לוחמי ימ"מ ירו לעבר הבית והשתמשו באמצעים מיוחדים שכללו טילי כתף. אל נבולסי חוסל יחד עם מחבל נוסף ששהה בבית".

"במקביל", מוסיפים בדובר צה"ל: "התפתחה הפרת סדר אלימה בהשתתפות עשרות מפרי סדר שיידו אבנים והשליכו מטענים לעבר הכוחות שהגיבו באמצעי לפיזור הפגנות ובירי, זוהו מספר פגיעות. כלל הכוחות יצאו מהעיר, אין נפגעים לכוחותינו. כוחות הביטחון ימשיכו לפעול עבור ביטחון אזרחי מדינת ישראל".

קרדיט: החשוד שנעצר וחברו

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו