יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בריאות

הרס"ר במילואים שאיבד את רגלו: "אחדות העם חשובה מכל" • צפו

רס"ר במילואים י שאיבד רגל בקרב לפני 3 שבועות, הגיע לטקס הדלקת נרות בבית חולים אסותא אשדוד וביקש מהחיילים בחזית לעשות את העבודה ולחזור הביתה

10:52 ,14/12/23
בית החולים אסותא
קרדיט: בית החולים אסותא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הלוחם י, רב-סמל במילואים, נפצע אנושות לפני כ-3 שבועות בעת מילוי תפקידו הצבאי. י איבד את אחת מרגליו בקרב, ומצבו הוגדר קשה. צוותים רפואיים נאבקו על חייו, ויערכו 15 ניתוחים כדי לייצב את מצבו. כעת, מצבו של י מוגדר בינוני.

י ביקש להגיע במיוחד לטקס הדלקת הנרות בבית החולים אסותא אשדוד, על מנת להודות לצוות הרפואי שהציל את חייו וטיפל בו במסירות בשבועות האחרונים. בנאומו הנרגש, י אמר: "אני רוצה לומר להם תודה".

כמו כן, י ביקש מהחיילים הנלחמים ברצועת עזה ובצפון לעשות את עבודתם ולחזור הביתה בשלום. "תעשו את העבודה, תחזרו הביתה בשלום", אמר.

אולם המסר המרכזי אותו ביקש י להעביר הוא קריאה לאחדות האומה. "אני רוצה לשלוח מפה מסר של אחדות לעם ישראל, לא משנה יהודי, לא משנה דתי, לא משנה חילוני, לא משנה שמאלני, ימני. הכי חשוב שאנחנו ישראלים", אמר הרס"ר הפצוע. "אנחנו ישראלים ואף אחד לא ייקח את זה מאיתנו. אנחנו עם אחד וכך זה צריך להיות".

נראה כי חוויית הלחימה והפציעה הקשה חידדה אצל י את הבנת חשיבות האחדות הלאומית והצורך להתגבר על המחלוקות הפנימיות. י קורא לכל אזרחי ישראל, ללא הבדל דת, השקפה פוליטית או כל הבדל אחר, להתאחד יחד כעם אחד.

צפו במעמד המרגש

קרדיט: בית החולים אסותא

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו