יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הרמטכ"ל ביקר בעזה והבטיח: המערכה בעזה תימשך חודשים רבים

הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי ביקר בעזה ואמר כי המערכה תימשך חודשים רבים להשגת היעדים. לדבריו, צה"ל יפעל במגוון שיטות לשימור ההישגים וימשיך לתקוף

19:54 ,26/12/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי ביקר היום בכוחות הלוחמים ברצועת עזה ומסר כי המערכה ברצועה צפויה להימשך עוד חודשים רבים. לדבריו, צה"ל יפעל במגוון שיטות כדי להבטיח שההישגים שהושגו עד כה יישמרו לאורך זמן.

הרמטכ"ל ציין כי צה"ל השמיד תשתיות טרור רבות בצפון הרצועה ופגע קשות בגדודי חמאס. עם זאת, ייתכנו עימותים נוספים עם מחבלים באזור. כעת מרוכז המאמץ בדרום הרצועה במטרה לפגוע בתשתיות החמאס גם שם.

לדברי הרמטכ"ל, המלחמה בעזה נועדה להשיג מטרות חשובות אך מורכבות – פירוק החמאס והשבת החיילים החטופים. "המחויבות שלנו להשבת החטופים נותרה בעינה", אמר.

הרמטכ"ל ציין כי צה"ל לומד ומסיק לקחים במהלך הלחימה, ומתאים את שיטות הלחימה לכל אזור ואתגר. "נגיע גם להנהגת החמאס, בין אם זה ייקח שבוע ובין אם זה ייקח חודשים", אמר.

הרמטכ"ל סיים בכך שצה"ל יחקור לעומק את האירועים שהובילו למבצע, אך הדגיש שיש להימנע מביקורת על מפקדים בעיצומה של לחימה, ולתת להם גיבוי מלא.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו