שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הרב שמואל אליהו: השב"כ ביקש ממני להרגיע את הרוחות • סירבתי

לפני יותר מחודש קיבל הרב שמואל אליהו טלפון מאיש שב"כ, בה התבקש להרגיע את הרוחות בקרב היהודים בגלל חודש הרמדאן המתקרב • למה הרב סירב?

10:20 ,23/03/22
קרדיט: ערוץ הרשמי ביוטיוב
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הרב שמואל אליהו מסר כי לפני חודש קיבל טלפון מאיש שב"כ בבקשה להרגיע את הרוחות אצל היהודים לפני חודש הרמדאן המתקרב וכך מספר הרב:

"לפני יותר מחודש קיבלתי טלפון מאיש שב"כ. בתשובה לשאלתי הוא הסביר כי הוא רוצה לבקש ממני להרגיע את הרוחות בקרב היהודים בגלל חודש הרמדאן המתקרב.

דחיתי את בקשתו לפגישה. אמרתי לו שחודש הרמדאן זה חודש שבו יש ערבים ששולפים את הסכינים שלהם, לא יהודים. אם הם פונים אלי הם בבעיה רצינית מאוד של קריאת מפה, ואני לא מוכן להשתתף בשיטיון שלהם.

הרצח בבאר שבע הוכיח כמה הם טועים. לא מעיזים לדרוש מהבדואים להחזיר את הנשק הגנוב, לא הורסים להם בתים שנבנו שלא כחוק. לא יורים בבדואים שגונבים נשק ממחנות צה"ל. אחר כך הם מתפלאים שערבי ישראלי רוצח בשם הקוראן ארבעה יהודים.

הם עדיין לא הבינו מי אוהב ומי אויב. היום הם חקרו את המתנחל שהציל חיים וירה ברוצח. לקחו לו את הנשק ואילולי המחאה הנשק לא היה מוחזר ואולי הוא גם היה נעצר" סיים הרב

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו