יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הרב יהודה דרעי, מתמודד על תפקיד הרב הראשי, אושפז במצב קשה

הרב יהודה דרעי, רבה של באר שבע והמתמודד על תפקיד הרב הראשי לישראל, אושפז הלילה במצב קשה בטיפול נמרץ בהדסה עין כרם. הציבור נקרא להתפלל

08:04 ,28/06/24
צילום מסך לפי סעיף 27 א
קרדיט: צילום מסך לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

רבה של באר שבע, הרב יהודה דרעי, אושפז הלילה במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הציבור נקרא להתפלל לרפואת הרב יהודה בן אסתר.

הרב יהודה דרעי, המתמודד על תפקיד הרב הראשי לישראל, הוא אחיו של אריה דרעי, יו"ר מפלגת ש"ס ושר הפנים לשעבר. הרב דרעי נחשב לאחד הדמויות המרכזיות והמשפיעות בציבור החרדי ובמיוחד במגזר הספרדי.

עם היוודע דבר האשפוז, יצאה קריאה נרגשת לציבור להתפלל לרפואתו השלמה של הרב יהודה דרעי. ההודעה הועברה בין קהילות רבות ברחבי הארץ, במטרה לרכז מאמצי תפילה לרפואתו של הרב. בני משפחתו של הרב ביקשו מהציבור הרחב להצטרף בתפילות ולבקש רחמי שמיים למען רפואה שלמה ומהירה.

הרב יהודה דרעי מכהן כרבה של באר שבע מזה שנים רבות, וזוכה להערכה רבה בקרב קהילתו ובקרב הציבור הרחב. תפקידו כרב העיר כולל הנהגה רוחנית, פסקי הלכה, ושירות לציבור במגוון נושאים. בתקופה האחרונה, התמודד הרב דרעי על תפקיד הרב הראשי לישראל, מה שמוסיף לחשיבות מצבו הבריאותי ולדאגה הרבה בקהילות השונות.

התמודדותו של הרב דרעי על תפקיד הרב הראשי לישראל היא חלק ממאבק רחב יותר על הנהגת הרבנות בישראל. הרב דרעי נחשב למועמד מוביל מטעם הציבור החרדי-ספרדי, וניצב מול מועמדים אחרים במירוץ לתפקיד היוקרתי. האשפוז במצב קשה עלול להשפיע על התמודדותו ועל התהליכים השונים הקשורים לבחירות לרבנות הראשית.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו