שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הצדעה מהאוויר: מטוסים חלפו בשמי ירושלים לזכר הנופלים • צפו

במסגרת הטקסים לציון יום הזיכרון, התקיים מטס הצדעה מרשים של מטוסי קרב ומסוקים מעל הר הרצל והר הטייסים בירושלים, ובמהלכו בוצע "חסר" לזכר הנופל

13:59 ,13/05/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כחלק מן הטקסים והפעולות לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, התקיים היום (שני) מטס הצדעה מרשים של מטוסי קרב, מסוקי סער ומסוקי קרב מעל הר הרצל והר הטייסים הנמצאים בסמוך לירושלים.

במהלך המטס, חלפו טייסות שלמות של מטוסים צבאיים מעל אתרי הטקסים והזיכרון בבירה, כשהם מבצעים תמרונים ותצוגות אוויריות לכבוד זכרם של הנופלים. כמסורת במטסים מסוג זה, בוצע גם "חסר" – אירוע מיוחד שבו אחד מכלי הטיס עוזב את המבנה כחלק מההצדעה.

השנה, לראשונה, התקיים מטס הצדעה דומה גם במהלך טקס הזיכרון המרכזי לנפגעי פעולות האיבה בהר הרצל. טייסות של חיל האוויר חגו מעל לטקס תוך כדי ביצוע תמרונים והצדעה מהאוויר.

המטסים מעל שמי ירושלים ריגשו את הנוכחים, שצפו במטוסי הקרב והמסוקים הצבאיים כשהם רועמים וחולפים מעליהם בהצדעה מכובדת לזכר הנופלים ובני משפחותיהם השכולות. לקולות רעמי המנועים הצטרפו גם צפירות אזעקה רמות מכלי רכב צבאיים ברחבי העיר.

מראות המטוסים הצבאיים המרשימים מהווים גם ביטוי סמלי לתעוזה והגבורה של חיילי צה"ל, שנפלו למען המדינה. גם השנה, מטסים אלה ריגשו עד דמעות וסימלו את ההערכה והכבוד למי שחירפו נפשם למען ביטחון העם והארץ.

צפו

דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו