יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הפרקליטות החליטה להגיש כתב אישום נגד מיכאל בן ארי

פרקליטות המדינה החליטה להגיש כתב אישום נגד חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי בגין "הסתה לגזענות נגד ערבים" ובכפוף לשימוע. כך פרסמה הפרקליטות הערב

23:06 ,10/08/22
קרדיט: צילום מסך יוטיוב
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

פרקליטות מחוז מרכז פלילי, על דעת פרקליט המדינה והיועצת המשפטית לממשלה, הודיעה לחבר הכנסת לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי, כי נשקלת העמדתו לדין בגין פרסומים שיטתיים, חוזרים ונשנים של דברי הסתה לגזענות נגד ערבים באשר הם, זאת בכפוף לשימוע שייערך לו ככל שיחפוץ בכך.
 
על פי מכתב השימוע, שנמסר לבן ארי במסירה אישית, במשך תקופה ממושכת של כשלוש שנים וחצי שתחילתן בסוף שנת 2017, בן ארי פרסם דברי הסתה לגזענות כלפי ערבים באשר הם, במעל לעשרים הזדמנויות שונות. את דבריו המסיתים פרסם בן ארי בהיקף תפוצה נרחב מאוד, במסגרת נאום שנשא באירוע פומבי, תקשורתי ורב-משתתפים, במסגרת ראיון שנתן בכלי תקשורת מרכזי ובמסגרת חשבונות הפייסבוק והטוויטר הפופולריים שלו, להם היו מקושרים עשרות אלפי עוקבים ואשר בנוסף היו פתוחים ונגישים באינטרנט לעיני כל.
 
כזכור, בשנת 2019 נפסלה מועמדותו של בן ארי לכנסת בעילת הסתה לגזענות.
 
הפרסומים המסיתים, שבן ארי אף הרבה להפציר בעוקביו להמשיך ולשתף ובגינם נשקלת העמדתו לדין, זכו לחשיפה רבה, ובפועל היוו במה גם לאחרים להביע תמיכתם בתכנים באופן פומבי. למרות שכמחזיק ומנהל חשבונות הפייסבוק והטוויטר שלט בן ארי באופן בלעדי בכלל תכניהם, והיה יכול למחוק את הפרסומים המסיתים, את התגובות התומכות הקיצוניות של העוקבים או לחסום עוקבים שהגיבו באופן קיצוני, הוא בחר שלא לעשות כן.

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ אמר בתגובה "ההתעמרות במיכאל בן ארי עברה כל גבול.
‏מפסילתו לכנסת, דרך עינוי דין של 3.5 שנים, ועד ההחלטה הערב – בתזמון "מקרי" של ערב בחירות – להגיש נגדו כתב אישום מופרך ובררני הם 100% אירוע פוליטי.

‏תומכי הטרור יושבים בכנסת ומחרפים ומגדפים את מדינת ישראל ונגד בן ארי מתנהל ציד מכשפות שקרי.

אני מקווה שמיכאל ינהל משפט ראווה פומבי ויגן על צדקת דרכו ושמו הטוב ואין לי ספק שיזוכה במשפט ובציבור, אבל צביעות המערכת זועקת לשמים.

‏עוד יום עצוב למערכת שלטון החוק בישראל.

‏בעזרת השם ובעזרתכם, אנחנו נתקן".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו