יום שני, 16/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הפיגוע הרצחני בשומרון: גדעון פרי הי"ד נפטר מפצעיו

גדעון פרי, מאבטח ומנהל במפעל, נפטר מפצעיו לאחר פיגוע בשומרון. המחבל, בעל היתר עבודה בישראל, נמלט עם נשקו והמצוד אחריו נמשך.

20:45 ,18/08/24
באדיבות המשפחה
קרדיט: באדיבות המשפחה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הטרור ממשיך לגבות קורבנות: נקבע מותו של גדעון פרי הי"ד, המאבטח שנפצע בפיגוע באזור התעשייה בראון בשומרון. המחבל, בעל היתר עבודה בישראל, נמלט עם נשקו של הקורבן.

היום (ראשון), באזור התעשייה בראון שבשומרון, התרחש פיגוע קטלני כאשר מחבל פלסטיני תקף את גדעון פרי, מאבטח ומנהל במפעל באזור, באמצעות פטיש. פרי נפצע באורח אנוש ומותו נקבע בבית החולים בילינסון לאחר מאבק ממושך של הצוות הרפואי על חייו.

המחבל, סלטאן נדאל עבד אלעזיז עבד אלגני, בשנות ה-20 לחייו מאזור קלקיליה, היה בעל היתר עבודה בישראל. הוא תקף את פרי בראשו, גנב את נשקו ונמלט מהזירה. כוחות צה"ל פתחו במרדף נרחב אחריו, הכולל פעילות הן מהאוויר והן מהקרקע.

פרמדיקית איחוד הצלה, שיראל פופקין, שהגיעה ראשונה לזירת האירוע, סיפרה: "מדובר בפצוע כבן 40 שסובל מחבלות ופציעות קשות בראשו. הענקתי לו סיוע רפואי ראשוני בחצר המפעל בסיוע רופא צבאי שפינה אותו מהזירה ברכב משוריין של צה"ל לעבר ניידת טיפול נמרץ של צה"ל שפינתה אותו לבית חולים."

ממשפחתו של פרי נמסר כי הוא היה אדם מסור, מנהל חנות כלי נגינה הראשונה בשומרון, וקצין תקשוב במילואים ששירת בצפון ובעזה. תושבי קדומים, יישוב הולדתו, התאבלו על מותו וקראו לממשלה לפעול במלוא העוצמה מול הטרור.

"מוקד קדומים" פרסם הודעה לתושבים להיכנס לבתים ולנעול דלתות וחלונות עד לסיום המרדף אחר המחבל. "אין להסתובב ברחובות ואין לצאת לכבישים באזור", נמסר בנוסף.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו