שבת, 13/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הפיגוע באריאל: 3 ישראלים נרצחו • המחבל היה עם אישור עבודה

בפיגוע הדקירה הקשה באריאל נרצחו הבוקר 3 אזרחים לאחר שנפצעו אנוש. המחבל היה עם אישור עבודה בחברת 'אינטל' ויצא למסע רצחני שכלל 5 זירות רחוקות

13:02 ,15/11/22
קרדיט: דוברות יכ"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות
בפיגוע הדקירה הקשה באריאל נרצחו הבוקר 3 אזרחים לאחר שנפצעו אנוש.
המחבל היה עם אישור עבודה בחברת 'אינטל' ויצא למסע רצחני שכלל 5 זירות רחוקות אחת מהשנייה.

קצין בכיר מספר כי "האירוע היה צריך להיגמר באזור התעשייה. חלפו כ-20 דקות מרגע הדקירה הראשונה עד לנטרולו. המאבטח שירה באוויר לא רדף אחרי המחבל אלא טיפל בחברו הפצוע. המחבל פתח בריצה של 70 מטרים לתחנת הדלק 'טן' הסמוכה, שם דקר למוות שני אזרחים".

לאחר מכן, לפי הקצין, "הוא עולה על רכב מסוג ברלינגו, פוצע בנקודה את בעל הרכב ואז עולה על כביש 5 ונוסע על הכביש לזירה השנייה עם הרכב ככלי נשק. עם המכונית הוא פוגע בשול הכביש באזרח והורג אותו".

ואז, ממשיך הקצין "אזרח שנסע בכביש הבחין במתרחש ויצא לסייע לגבר שנדרס בשול. רכב הברלינגו הושבתה אז המחבל חטף את המכונית הנוספת של האזרח שעצר לסייע, ונסע עם הרכב השני, מסוג ב.מ.וו, לכיוון עמדה צבאית. המחבל הבחין בחיילים ועשה סיבוב פרסה, נגד כיוון התנועה, והתנגש בכלי רכב. במקום נוצר פקק והמחבל יצא ברגל וניסה לברוח, אז נורה על ידי חיילים ואזרחים ובהם לוחם גולני. "למחבל הייתה תעוזה רבה ויצירתיות בגניבת הרכבים", סיים הקצין

בסך הכל 5 זירות במהלך הפיגוע הקשה הזה:

זירה 1: ש.ג בכניסה לאיזור התעשייה
זירה 2. ההרוג בציר הגישה
זירה 3: תחנת הדלק.
זירה 4: כביש 5

דניאל כהן חובש איחוד הצלה מסר: "בתחילה נמסר לנו על פיגוע דקירה בשער הכניסה (ש.ג) לאיזור התעשייה באריאל. שם הענקתי סיוע לנפגע קל עד בינוני. תוך כדי הטיפול נמסר לנו מעוברי אורח כי המחבל המשיך לכיוון תחנת הדלק ויש שם עוד נפגעים. בדרך לשם נתקלנו בגבר מוטל ללא רוח חיים (בציר הגישה לאזור התעשייה) והמשכתי לתחנת הדלק שם אמרו לנו כי יש עוד שני פצועים מדקירה.

ביצענו החייאה על שניהם בסיוע צוות ניידות טיפול נמרץ של צה"ל ומד"א שפינו לאחר מכן את שני הפצועים באורח אנוש. בזמן ההחייאה נמסר לנו כי המחבל נמלט עם רכב לכביש 5 שם אירעה תאונה קשה עם מספר כלי רכב וישנם בזירה מספר פצועים. חובשים נוספים יצאו לשם לסייע".

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב: "בוקר קשה עם בשורות קשות. אני משתתף באבלן של משפחות הנרצחים, ומאחל החלמה לפצועים. המאבק בטרור ארוך שנים, ואין לנו כל כוונה לאפשר לו לנצח אותנו. צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל פועלים יום ולילה ובכל מקום כדי להכות במחבלים ובשולחיהם, ועושים זאת לרוב בהצלחה. זה יימשך במלוא העוצמה והנחישות".

קרדיט: המחבל

קרדיט: מד"א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו