יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הפחתה דרמטית במחירי הדלק בשבוע הבא, אז כמה נשלם על כל ליטר?

אמש פרסם שר האוצר ליברמן את הצווים להפחתה נוספת של מס הבלו מה שיפחית בחצי שקל את מחיר הדלק החל מה 1 באוגוסט זאת בנוסף להפחתה במחיר הבנזין

13:36 ,28/07/22
קרדיט: pixaby
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אמש פרסם שר האוצר אביגדור ליברמן את הצווים להפחתה נוספת של מס הבלו מה שיפחית בחצי שקל את מחיר הדלק החל מה 1 באוגוסט.

הפחתת מס זו מצטרפת להפחתה שכבר בתוקף, המביאה להפחתת מחיר הדלק בחצי שקל לליטר, כך שבסך הכל יופחת מחיר הדלק החל מה-1 באוגוסט בשקל לליטר, ביחס למחירו ללא הפחתות מס.

בנוסף, מוצע גם להפחית בהתאם את הבלו החל על תערובת M15, שכן מדובר בתערובת שעיקרה בנזין ועל תערובת דלק, לגביה חל מס קנייה בגובה זהה לבנזין.

צווים אלה באים בהמשך לצווים דומים שהפחיתו את המס על סולר בחצי שקל עד סוף שנת 2022. הפסד ההכנסות ממסים כתוצאה מההפחתות המוצעות כעת מוערך ב-354 מיליון ₪.

יצויין כי מחיר הדלק צפוי לרדת בנוסף להפחתת המס בעקבות ירידה כללית במחירו לאחר מספר חודשים רצופים בהם זינק המחיר ועלה בעשרות אחוזים. מחירו העדכני בשבוע הבא צפוי להיות נמוך מ 7 שקלים לליטר בנזים במקום 8.08 שקלים לליטר בנזין בשירות עצמי כיום.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מאיר זינגר הגיב:

    סוף סוף

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו