יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הפגנות בירושלים בעקבות מעצר חסיד ברסלב, עריק בדרכו לאומן

מפגינים חסמו הערב את צומת גשר המיתרים ורחובות שרי ישראל וירמיהו במחאה על מעצרו של חסיד ברסלב שמואל גרינהויז בעת שניסה לצאת בער"ה השנה לאומן

20:51 ,29/09/22
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מפגינים חסמו הערב את צומת גשר המיתרים ורחובות שרי ישראל וירמיהו במחאה על מעצרו של חסיד ברסלב שמואל גרינהויז שניסה לצאת בערב ראש השנה לאומן והתגלה בשדה התעופה כעריק. הוא נשפט ל20 ימי מעצר.

בהודעה מטעם המפגינים, שפורסמה טרם ההפגנה נאמר כי "האברך שליט"א המשתייך להתאחדות 'גיבורי החיל' (המאגד את בני העליה בקרב בני היישוב הישן) בירר במשרד הפנים לפני נסיעתו והוטעה על ידם שאין כנגדו צו איסור יציאה מהארץ. ובהגיעו לשדה התעופה הוא הוסגר למשטרה הצבאית והועבר לכלא 10 הצבאי בבית ליד, שם שוהה בבידוד מזה כעשרה ימים כולל בימי ראש-השנה. אתמול, נשפט ל-20 ימי מאסר שאמורים להסתיים בעיצומו של חג הסוכות".

מהרכבת הקלה נמסר כי "בעקבות הפגנה על מסילת הרכבת הקלה באזור התחנה המרכזית, הופסק שירות הרכבות הקלות בין התחנות שער שכם לתחנה המרכזית. הרכבת הקלה תפעל במתכונת שירות חלקי בין התחנות: מתחנת חיל האוויר לתחנת שער שכם בשני הכיוונים ומתחנה המרכזית לתחנת הר הרצל בשני הכיוונים. עם פינוי המסילות תשוב הרכבת הקלה לפעול בשירות מלא לכל אורך הקו".

מהמשטרה נמסר: בהמשך להפרת הסדר וחסימת צירים שהיו בשעות האחרונות בירושלים, כלל המפגינים העתיקו בשלב מסויים את מקומם אל הכניסה לעיר סמוך לגשר המיתרים וחסמו במהלך השעה האחרונה את הכניסה והיציאה מהעיר.

כוחות משטרה פעלו במקום לפיזורם תוך שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר, זאת לאחר שניתנה הוראת פיזור על ידי קצין המשטרה ללא הואיל.

לפני זמן קצר הפרת הסדר פוזרה וכביש הכניסה והיציאה לירושלים נפתח לתנועה..

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו