שבת, 14/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » יהדות

העיר גן יבנה לובשת חג

לאחר שנה של דחיות בעקבות לוח זמנים צפוף של הראשון לציון , סוף סוף מעמד הכתרת רב העיר החדש לאחר שמרן אישר את הגעתו עם יו"ר התנועה הרב דרעי

21:37 ,29/08/24
מ.ע
קרדיט: מ.ע / הזמנת כבוד מטעם הרב המקומי והמועצה הדתית בגן יבנה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אירוע הכתרת רב העיר , יוצא לדרך.
לאחר עיכובים ודחיות רבות של האירוע , בעקבות לוח הזמנים הצפוף של מו"ר מרן הראשון לציון הגאון הגדול רבי יצחק יוסף שליט"א, סוף טוב יוצאים לדרך בברכתו של מרן לאחר שאישר את הגעתו עם יו"ר התנועה הקדושה הרב אריה דרעי שליט"א.
האירוע יתקיים במתנ"ס המקומי , אולם מסכי ענק יוצבו לרשות ציבור האלפים אשר יגדשו את המקום הצר מלהכיל , וכך יוכלו לצפות במסכים.
אירוע זה יהיה ככל הנראה האירוע הציבורי המושקע ביותר אי פעם בתולדות העיר גן יבנה , הן בסדרי גודל ההפקה והן בעלויות, כיאה לרב ראשי של העיר ולכבודה של תורה.
בין האורחים אישרו את הגעתם רבני ערים ראשי ערים , יו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי וחברי הכנסת של התנועה, קברניטי העיר ,ראש העיר מר דרור אהרון, יו"ר המועצה הדתית הרב עוזיאל מנצור, יו"ר תנועת ש"ס מר שי טייב , רב השכונות הצפוניות הגאון הגדול חנן טובים שליט"א , הרב של המדרשות לנוער בגן יבנה מאיר רביבו שליט"א,  יו"ר חב"ד ביישוב הגאון החסיד רבי שניאור קורנט שליט"א , רב הבית הכנסת של האשכנזים הרב שגיא זקוסקי שליט"א , הרב החוזה המקובל האלוקי צדיק יסוד עולם מרן רוני כהן שליט"א , ראש המועצה המיתולוגי מר משה אלקסלסי , השר והמנכ"ל במשרד לשירותי דת ועוד….
וכמובן בראש שלחן הכבוד יעטרו את המעמד הראשון לציון הגאון הגדול רבי יצחק יוסף שליט"א ,ואיתו כל חברי מועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס, שרים וחברי הכנסת ואישי ציבור נוספים מהארץ והעולם.
הרב הנבחר מתגורר בישוב גן יבנה מעל ל- 40 שנה וכיהן בין היתר כשליח ציבור-חזן , ואח"כ רב בית כנסת, ואח"כ רב שכונה.
הרב בעל כישרונות פייטן , דרשן בעל כושר רטורי מרתק ביותר, מוהל ועורך חופות שנים לאלפי ישראל חינם אין כסף לשם שמים וזיכוי הרבים.
לרב היה גם תלמוד תורה ובי"ס לבנות אשר נסגרו , אך עתה הרב עמל על בניית מוסדותיו בכפל כפליים כן ירבו.
הרב שליט"א נבחר לפני כשנה לערך , אך היו עיכובים רבים בדרך לקיום האירוע, והרב ב"ה לא ויתר והגיע אל היעד הנכסף שסוף סוף יצא אל הפועל למען כבוד התורה.
מאחלים לרב אריכות שנים בהנהגת העיר אמן…

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

2 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עובדיה הגיב:

    קצת בשורות תורניות טובות בבליל החדשות היומי

  2. מאיר הגיב:

    העיר עכשיו תעלה מעלה מעלה בהצלחה

כתבות נוספות של רונן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו