יום ראשון, 19/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

העולם נגד ישראל: מנהיגים בעולם מגנים את כניסת צה"ל לרפיח

מנהיגים במערב ובראשם ארה"ב, בריטניה, צרפת והאיחוד האירופי הגיבו בחריפות לדיווחים על כניסתם של כוחות צה"ל לרפיח ברצועת עזה

14:22 ,07/05/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מנהיגי עולם מובילים לא נותרו אדישים לדיווחים על תחילת המבצע הקרקעי של צה"ל באזור רפיח שברצועת עזה, ותקפו בחריפות את החלטת ממשלת ישראל לנקוט בפעולה צבאית זו.

ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק אמר בראיון לסקיי ניוז כי הוא מביע "דאגה עמוקה" מתחילת הפלישה הישראלית לרפיח. "אנו מודאגים מאוד מהסיכוי של פלישה צבאית לרפיח, לאור מספר האזרחים הרב שם", הוסיף.

גם נשיא צרפת עמנואל מקרון הביע התנגדות לפלישה הישראלית, במהלך שיחת טלפון עם ראש הממשלה נתניהו. מקרון אף קבע כי פינוי כפוי של האוכלוסייה מרפיח "מהווה פשע מלחמה".

שר החוץ של האיחוד האירופי ג'וזף בורל, הידוע בעמדותיו הביקורתיות כלפי ישראל, תקף אף הוא את הפעולה הישראלית. "המתקפה הקרקעית נגד רפיח החלה שוב, למרות כל הבקשות של הקהילה הבינלאומית", אמר בורל והוסיף כי הוא חושש מקורבנות אזרחים רבים.

גם ארצות הברית הגיבה וביטאה התנגדות להסלמה הישראלית, אם כי הובהר כי בשלב זה נראה שמדובר בפעולה צבאית חלקית ביותר בתחומי רפיח בלבד. עם זאת, קיימת חשש כי הקרבות יסלימו למלחמה נרחבת יותר.

מעניין הפעם לראות כמה אשראי יהיה לנו לפעול בעזה ושנוכל לסיים את העבודה שם כמו שצריך ולהשיב את החטופים לביתם.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו