יום שישי, 20/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הסתיימה סדרת תרגילים משותפים בין צה״ל וצבא ארה״ב • צפו

התרגילים החלו בתכנון משותף ואתמול (ג׳) בטיסות משותפות עם רביעיית מטוסי "אדיר" (F-35I) אשר ליוו רביעיית מטוסי קרב אמריקאים (F-15) בשמי הארץ

22:31 ,30/11/22
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

היום (ד׳) ביצעו חיל האוויר הישראלי וחיל האוויר האמריקאי תדלוק אווירי, עם מתדלק אמריקאי כבד מסוג KC-135 שתדלק מספר מטוסי קרב מסוג "סופה" (F-16I).

בנוסף, חיל האוויר הישראלי תרגל מתווה לפעילות וטיסות ארוכות טווח.

במסגרת התרגול ביצע אגף המודיעין תרגיל רחב היקף אשר דימה מערכה מול מדינות מעגל שלישי ובחן את יכולות האיסוף, מחקר ו"ייצור" המטרות והנגשת המודיעין לכוחות המבצעים.

תרגילים אלו מהווים חלק מרכזי משיתוף הפעולה האסטרטגי, ההולך וגובר בין הצבאות למול האתגרים המשותפים במזרח התיכון ובראשם איראן.

הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי ומפקד חיל האוויר האלוף תומר בר, הציגו לראש הממשלה יאיר לפיד את המתארים השונים, וכן דנו בסוגיות מבצעיות ובראשן האיומים והמענה מול האיום האיראני.

בנוסף, הוצג לרה"מ לפיד מתווה לפעילות וטיסות ארוכות טווח מול מדינות מעגל שלישי שבחן את יכולות איסוף המודיעין והתקיפה של צה"ל.

ראש הממשלה יאיר לפיד אמר בסוף הביקור: "שיתוף הפעולה האסטרטגי עם ארצות הברית ומדינות נוספות מעצים את יכולות צה"ל מול האתגרים במזרח התיכון ובראשם איראן. יש לנו שותפים בשמיים ובקרקע, אבל יש לנו גם את הזכות לפעול כפי הבנתנו ולהגן על מדינת ישראל".

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו