יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הסערה 'בגור': הבת הנשואה "אחי נכלאו, לא יכלו לצאת לשירותים"

הבת הנשואה למשפחת סנדיק מספרת את הגירסה שלה להיעלמות אחיותיה • המשטרה מאשרת שהתלונות נחקרות • עו"ד חסידות גור "הוגשה תלונה על התעללות"

11:56 ,09/02/22
קרדיט: צילום מסך כאן מורשת / הורי הילדות שלגרסתם נחטפו ע"י חסידות גור
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

פרשת "ההיעלמות" של הבנות במשפחת סנדיק ממשיכה לעורר סערה. כזכור הורי המשפחה טוענים כי מאחר ועזבו את חסידות גור ועברו לקהילת הגר"ש אלתר נחטפו בנותיהם ע"י חסידות גור.

היום מתייצבת הבת הנשואה שבמשפחה ותומכת בגרסת חסידות גור ואומרת "סערה גדולה פוקדת את המשפחה ביממה האחרונה, ומאחר שגם אנשים ישרים תמימים נפלו קרבן לשקרים ולהכפשות שמפיצים אנשים שגורמים עוול לכלל חסידי גור בגלל סיפור משפחתי שלנו. אח שלי ואחיות שלי נכלאו בחדר, ללא שניתן להם אופציה של יציאה לשירותים כל זה בגלל אותה קבוצה שקמו לפרוש מחסידות גור והצליחו לשים את ידם על ההורים שלי".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "אנו מאשרים כי התלונות נחקרות, במסגרתן נגבו עדויות הן מההורים והן מהקטינות (אסתי וריקי) נשוא התלונות ונשללה טענת החטיפה. גורמי רווחה עורבו בטיפול בסוגיה, ובשל מגבלות צנעת הפרט לא נוכל להרחיב מעבר לכך".

עו"ד אורי קורב, המייצג את חסידות גור, מסר בתגובה: "מדובר בסכסוך פנים-משפחתי בין קטינות להוריהם וכל ניסיון לייחס למקרה קשר לחסידות גור הוא משולל מן היסוד וגובל בהפצת לשון הרע ורכילות אשר כל מטרתה ומגמתה להשחיר ולהכתים את החסידות. לטענתן של הקטינות, הן עברו התעללות על ידי הוריהם ולכן ביקשו לגור אצל אחותם הגדולה. האחות הגדולה התייצבה מיוזמתה פעמיים בתחנת המשטרה באשדוד יחד עם הקטינות והצהירה כי הן אצלה וחתמה על כך שהיא לוקחת עליהן אחריות – ולכן כל טענת חטיפה משוללת מכל יסוד".
"בנוסף, הקטינות הגישו תלונה במשטרה כנגד הוריהם בגין התעללות וכעת הנושא בטיפול של גורמי משטרה ורווחה. בפעולת מחטף חד צדדית, פנו ההורים במעמד צד אחד לביהמ"ש שהוציא צו הגנה ארעי נגד גורמים במשפחה וגורמים בחסידות שאין להם כל קשר למקרה. כבר מחר תוגש לבית המשפט בקשה לביטול הצווים שניתנו על בסיס תצהירים כוזבים. למותר לציין כי המשפחה וכל הגורמים המעורבים ימשיכו לשתף פעולה ולסייע לרשויות במיצוי הדין עם כל מי שפוגע בקטינות".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

2 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חסוי הגיב:

    חסידות של מסכנים שכלואים בידי אדמור שיכור כח ועסקנים חסרי לב שחושבים שניתן לשלוט בציבור בכח הזרוע

    1. יוני הגיב:

      פעם חסיד גור היו הולך עם חיוך על הפנים,
      הרודן האכזר של היום הפסיק את החיוך
      והפך אותם למדוכאים ומשונים, חבל.

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו