יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הסכם הגג: שר השיכון בביקורו בנהריה התברך אצל ר' דוד אבוחצירה

השר הגיע לביקור יחד עם ראש העיר רונן מרלי אצל האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא שקיבל את השר בחביבות רבה, ובירכו במילים חמות ״כל אשר תעשה תצליח״

19:20 ,11/06/23
דוברות השר
קרדיט: דוברות השר
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף ממשיך בירידה לשטח. במסגרת הנוהג אותו החל מאז כניסתו לתפקיד, השר מגיע עם צוות לשכתו, הדרגים המקצועיים ונציגים מחברות הבת של המשרד, לרשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, על מנת לשמוע את האתגרים עמם מתמודדים ראשי הרשויות בתחומים שבאחריות משרדו במטרה לספק להם מענה מהיר במקום.

במסגרת סיור שקיים ברשויות בצפון, הגיע השר יחד עם צוות לשכתו, לביקור במרכז החדשנות של ה'עמותה לקידום החייל הדרוזי' בעוספיא.

השר שמע ממנהלי המקום על פעילות העמותה שמסייעת להעצים צעירים מהקהילה הדרוזית, ופרט לחיילים, חיילים משוחררים ואנשי מילואים בני העדה הדרוזית. במסגרת זו היא מסייעת להם להתמודד עם כל האתגרים הניצבים בפניהם, כגון השתלבות בחברה הישראלית, מימון השכלה גבוהה וכניסה לשוק העבודה.
 
מרכז החדשנות נועד להכשיר צעירים וחיילים משוחררים מקרב בני העדה הדרוזית בתחום ההיי-טק והטכנולוגיה, ומטרתו העיקרית להציב את בני העדה בחזית הקדמה הטכנולוגית.
השר התפעל מאוד מהפעילות במקום ואמר למארחים, "מרגש מאוד להיות כאן, באתי כדי לשמוע איך אני יכול לדאוג לחיילים, המסגרות שהקמתם והעבודה שאתם עושים עם החיילים היא מבורכת וחשובה. נעשה שיעורי בית במשרד לבדוק כיצד ניתן לסייע. ככל דרך שנמצא לעזור לכם אנחנו נהיה הראשונים לעמוד לצידכם".

מעוספיא המשיך שר הבינוי והשיכון לעיר נהריה, שם הגיע לביקור יחד עם ראש העיר רונן מרלי אצל האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא שקיבל את השר בחביבות רבה, ובירכו במילים חמות ״כל אשר תעשה תצליח״.

לאחר השיחה אצל הרב יצא השר עם ראש העיר לסיור בעיר כשבסיומו הגיעו לטקס חנוכת פארק ענק בעיר בגודל שישים דונם, שנבנה במימון משרד הבינוי והשיכון.
 
בישיבה עבודה מקצועית של שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף ומנכ"ל המשרד יהודה מורגנשטרן יחד עם ראש העיר רונן מרלי והנהלת העירייה, בישר השר כי בעקבות בקשת העירייה ולאור הנתונים שהוצגו בפניו, הוא הורה לקיים דיון על הרחבת הסכם הגג בנהריה, לאור ההתקדמות בביצוע הסכם הגג שנתחם לפני חמש שנים, ובקשת העיירה להעמדת תקציבים עבור תשתיות נדרשות לקידום פרויקטים נוספים בעיר.

המשמעות הינה צפי לתוספת של אלפי יח"ד לעיר בשנים הקרובות, מה שיסייע לעיר רבות וימנף את הפיתוח בו נמצאת העיר בשנים האחרונות. המנכ"ל הנחה את הדרגים המקצועיים במשרד הבינוי והשיכון שהתלוו לסיור, לשבת יחד עם עם אנשי המקצוע בעירייה על מנת לסכם את הדברים.

בישיבת הסיכום אמר שר הבינוי והשיכון והשר במשרד רה"מ הרב יצחק גולדקנופף: "יש כאן ראש עיר שאוהב את העיר ודואג לה. שמעתי בקשב רב מראש העיר והצוות המקצועי שלו את הצרכים של העיר, ביקשתי ממנכ"ל המשרד יהודה מורגנשטרן שיישב יחד עם הצוות המקצועי כדי לבחון כיצד אפשר לסייע לעיר המיוחדת הזו, יש בי רצון עז לסייע לעיר נהריה, שנמצאת בהסכם גג עם המשרד".

דוברות השר

קרדיט: דוברות השר

דוברות השר

קרדיט: דוברות השר

דוברות השר

קרדיט: דוברות השר

דוברות השר

קרדיט: דוברות השר

דוברות השר

קרדיט: דוברות השר

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו