יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הסוף לסאגה? בוטל הצו האוסר את השהייה בחומש "זהו יום חג"

שר האוצר והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ הודיע כי ביטל את הצו שאסר את השהייה בחומש ובכך יתאפשר לתלמידי ישיבת חומש לחזור לשטח הישיבה

07:04 ,21/05/23
ישיבת חומש
קרדיט: ישיבת חומש
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר האוצר והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ הודיע כי ביטל את הצו שאסר את השהייה בחומש ובכך יתאפשר לתלמידי ישיבת חומש לחזור לשטח הישיבה.

שר הביטחון אמר "הבטחנו להסדיר את המשך לימוד התורה בישיבה בחומש ואנחנו מקיימים. בהמשך לביטול חוק ההתנתקות בכנסת חתם אלוף הפיקוד על צו מקביל לביטול איסור השהיה בחומש ועל צירוף הישוב לשטחה של מוא"ז שומרון לצורך תכנון מחודש של הישיבה. תודה לשר הביטחון יואב גלנט על שיתוף הפעולה להסדרת הישיבה.

יו"ר סיעת 'עוצמה יהודית' ח"כ יצחק קרויזר בירך הערב על החלטה ואמר "הגיע הזמן לתיקון עוול היסטורי. זהו יום חג. בשורה של ממש ואמירה חד משמעית של ממשלת הימין שואמרת בקול ברור: אנו מחילים ריבונות בארץ ישראל".

עוד הוסיף קרויזר: "נמשיך לפעול ביתר שאת להכשרת ישובים והתנחלויות, נפריח את השממה ונבנה בארץ ישראל כולה".

ח״כ לימור סון הר מלך אמר ״הגיע הזמן לומר את האמת, לא באמת קרה פה כלום. אם אלוף הפיקוד חושב שהוא יכול לקדם אג׳נדה פוליטית בעודו בשירות צבאי הוא טועה. לא ייתכן שהרשות המחוקקת ביטלה את חוק ההתנתקות ואת האפליה הבוטה והמקוממת נגד יהודים בכל ארבעת יישובי צפון השומרון, ואילו אלוף הפיקוד יחליט להכיר ולהחיל את תיקון החוק רק בחומש. אני דורשת משר הביטחון להבהיר ליהודה פוקס כי העם בישראל הוא הריבון ואם הוא קבע שיהודים יוכלו להתנהל בכל רחבי ארץ ישראל – בע״ה כך ורק כך יהיה״

ארגון תורת לחימה אמר בתגובה "מברכים את ממשלת ישראל, את מועצה אזורית שומרון והעומד בראשה יוסי דגן, ואת חלוצי "חומש תחילה" וישיבת חומש שמסרו את נפשם יומם ולילה במשך 17 שנה למען כלל ישראל וארץ ישראל.

מחיקת חרפת הגירוש מצפון השומרון  היא מחיקת חלק מכתם הגירוש שהכתים את מדי צה"ל בהוראת ממשלת שרון דאז.

בעבר צה"ל הקים ישובים והאחזויות נח"ל רבים ביהודה ושומרון, ואנו קוראים לממשלה ולרמטכ"ל לחזור גם למיזם ציוני זה.צה"ל וההתיישבות – חד הם!"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו