יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הנרצחים בפיגוע בחווארה האב שי ובנו אביעד מאשדוד

שי סיילאס ניגרקר ובנו אביעד נרצחו אמש בפיגוע ירי בחווארה בשבת. ראש הממשלה ושרים שיגרו תנחומים וקראו לתפיסת המחבל

22:04 ,19/08/23
פיסבוק
קרדיט: פיסבוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אבל כבד ירד על מדינת ישראל היום עם פרסום זהות הנרצחים בפיגוע הירי המזוויע שאירע אמש בחווארה – שי סיילאס ניגרקר, בן 60, ובנו אביעד ניר, בן 28. השניים נורו למוות באכזריות על ידי מחבל צמא דם יהודי, בשבת במסעדה המקומית.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח תנחומים לבני המשפחה ואמר: "אני שולח תנחומים למשפחת שני הנרצחים, אב ובנו, שחייהם נגדעו בצורה כל כך אכזרית ונפשעת במהלך השבת. כוחות הביטחון פועלים במשנה מרץ כדי להשיג את המרצח ולבוא איתו חשבון, בדיוק כפי שעשינו עם כל המרצחים עד כה".

ח"כ יצחק קרויזר, יו"ר סיעת עוצמה יהודית, אמר: "מיד בצאת השבת התבשרתי בבשורה הקשה על שני יהודים שנרצחו בחווארה על ידי מחבל ארור. שולח תנחומים ומשתתף בצער המשפחה, סומך על כוחות הביטחון שישימו את ידם על המחבל ויחסלו אותו. למחבלים יש רק דין אחד והוא מוות".

שר הביטחון הלאומי איתמר בן גביר אמר: "בצער רב קיבלתי את הידיעה על שני יהודים שנרצחו באכזריות על ידי מחבלים צמאי דם יהודי. ברגעים הקשים האלו הלב על המשפחה. מחבק ושולח להם את תנחומיי מעומק ליבי. סומך על כוחות הביטחון שברגעים אלו רודפים אחר המחבל המתועב – שיגיעו אליו וימצו איתו את הדין".

שר המשפטים יריב לוין הצטרף למברכים ואמר: "אני שולח תנחומים מעומק לבי למשפחתם של שי סיילאס ניגרקר ואביעד ניר, אב ובנו, שנרצחו בפיגוע הקשה בצהרי שבת בחווארה. אני מחזק את כוחות הבטחון שממשיכים גם בשעה זו לפעול למען בטחון אזרחי ישראל".

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, אמר: "סיילאס-שי ובנו אביעד, בחייהם ובמותם לא נפרדו. אשדוד כולה אבלה הערב על הירצחם במהלך השבת, של תושבי העיר אב ובנו, בפיגוע הירי הקשה בו נגזלו חייהם באופן כל כך אכזרי ונפשע. אנוכי, יחד עם צוותי העיריה, מלווים את בני המשפחה ברגעים קשים אלה, בהם הלב שלנו יחד עם כל עם ישראל כואבים את כאבם הגדול."

לסרי הוסיף: "עיריית אשדוד לוקחת אחריות על סידורי ההלוויה ותוציא עדכון בהמשך. אני מחזק את ידי כוחות הביטחון ובטוח כי הם פועלים בכל המרץ ויצליחו להשיג את המרצחים ככתוב בספר תהילים יח' "אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם". תנחומיי הכנים בשמי ובשם כל העיר אשדוד, נבחריה ותושביה למשפחה. יהי זכרם ברוך."

כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר המחבל לאחר הפיגוע המזעזע. כל ישראל מתפללת לתפיסתו המהירה ולהבאתו לדין. יהי זכרם של שי ואביעד ברוך ותהא נשמתם צרורה בצרור החיים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו