יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הנהגת ההורים הצטרפה לבקשה של התאחדות התעשיינים למניעת השביתה

הנהגת ההורים הודיעה על הצטרפותה לבקשה למתן צו מניעה שהוגשה אמש ע"י התאחדות התעשיינים כנגד הסתדרות המורים, משרד החינוך ומשרד האוצר.

10:21 ,30/08/22
קרדיט: Douglas P Perkins ויקפדיה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הנהגת ההורים הארצית כגוף היציג של הורי ישראל דורשת לסיים לאלתר את פארסת איומי השבתת הלימודים בתחילת השנה והודיעה על הצטרפותה כצד מעוניין לבקשה למתן צו מניעה שהוגשה אמש ע"י התאחדות התעשיינים כנגד הסתדרות המורים, משרד החינוך ומשרד האוצר.

במסגרת נימוקי הבקשה שהוכנה על ידי עורכי הדין רפאל קיויתי, רהב עוז ואבי סרוסי מהצוות המשפטי בהנהגת ההורים הארצית, נטען כי הנהגת ההורים הארצית, סבורה כי השביתה המתוכננת איננה חוקית: ״בעת הזו אנו עדים לאבסורד במלוא עוזו. דווקא משרד החינוך – שמייצג את מדינת ישראל כמעסיקם של המורים – תומך בדרישות המורים וכפועל יוצא – מתנגד להוצאת צווי מניעה למניעת השביתה״.

עוד נכתב: ״השביתה גורמת לנזק קשה ובלתי מידתי לילדים ולהורים בישראל. זהו מפח נפש גדול כשאנו עדים לכיפופי ידיים ומהלכים תמוהים, דוגמת הצורך בעתירת התאחדות התעשיינים שבמהותה – המדינה הייתה אמורה להגישה. השימוש בנשק השביתה הוא בלתי יעיל וברור שהשביתה לא תעזור״. הנהגת ההורים קוראת בנוסף למינוי מתווך (לפי חוק סכסוכי עבודה) או בורר מקצועי לסיום הסכסוך ובנוסף מצפה ממשרד החינוך לעמוד לצידנו ולצד ילדי ישראל ולהצטרף לעתירה.

כזכור אמש הגישה התאחדות התעשיינים בקשה לצו למניעת השביתה המתוכננת של ארגון המורים לתחילת שנת הלימודים ביום חמישי השבוע.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו