יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הנאום של מנהיג החמאס שהסית לרצח באלעד: "צאו לרצוח בגרזנים"

לפני חמישה ימים קרא מנהיג החמאס לפלסטינים: “קחו את הרובה, הסכין או הגרזן” – אמש מחבל עשה מעשה לקח גרזן ורצח שלושה ופצע עוד חמשה בעיר אלעד

11:52 ,06/05/22
קרדיט: מתוך הסרטון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לפני חמישה ימים קרא מנהיג החמאס לפלסטינים: “קחו את הרובה, הסכין או הגרזן” – אמש מחבל עשה מעשה לקח גרזן ורצח שלושה ופצע עוד חמשה בעיר אלעד

“שכל אחד יכין את הרובה שלו. ומי שאין לו רובה – שיכין סכין או גרזן. הם רוצים מלחמת דת, הם שברו את הקווים האדומים”, כך הסית לרצח רק לפני חמישה ימים בלבד מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, בנאומו לפלסטינים.

מה שלצערנו התממש אמש בפיגוע באלעד בו נרצחו שלושה קדושים.

הרב יונתן חבקוק הי"ד

הנרצח הראשון ברחוב אבן גבירול, המוקד הראשון של הפיגוע המתועב באלעד, הוא הקדוש ר' יונתן חבקוק הי"ד, מחסידי ברסלב בעיר, המוכר לכל התושבים ומתגורר ברחוב רבי יהודה הנשיא 68.

 

באדיבות המשפחה

 

הרב יונתן הי"ד מחסידי ברסלב בשנות ה-40 לחייו, עבד כמוסכניק לפרנסתו ונקרא בפי כל 'יונתן אחינו'. הותיר אחריו חמישה ילדים יתומים.

הרב בועז גול הי"ד 

ההרוג השני בפיגוע ליד הפארק באלעד, הוא הרב בועז גול הי"ד, שמתגורר ברחוב יהושע 23 בעיר והוא בן 48, שהותיר אחריו גם חמישה יתומים.

 

באדיבות המשפחה

הרב בועז גול הי"ד עבד לפרנסתו כמכונאי במוסך והיה דמות מיוחדת בעיר.

היה מתפלל בבית הכנסת 'תורת חסד' והשקיע רבות בחינוך ילדיו, לצד קביעת עיתים לתורה כמידי יום ביומו. הוא הותיר אחריו חמישה ילדים בביתו.

אמש, הוא חזר משיעור תורה בבית הכנסת ליד הפארק ובחזור הוא נרצח לדאבון כל לב.

הרב אורן בן יפתח הי"ד

ההרוג השלישי הוא אורן בן יפתח הי"ד, בן 34, אב לשישה ילדים, תושב לוד.

ראש העיר לוד, יאיר רביבו, ספד הלילה לאורן ואמר: "אסון כבד פקד הלילה את העיר לוד. אורן בן יפתח תושב העיר בן 34, אבא ל-6 ילדים נרצח בפיגוע הנפשע באלעד".

 

 

"הלב נשבר לרסיסים במשפחה שפקדו אותה אסונות רבים בשנים האחרונות. אנחנו מלווים כעת את המשפחה בשעה הקשה מנשוא. השם יקום דמו במהרה".

אורן הי"ד היה דמות מיוחדת בעיר לוד, אדם מאיר פנים לכל אדם, טיש נעים הליכות בעל לב זהב. בכל בוקר היה מתפלל ב'בית אריה', בית הכנסת המרכזי של השכונה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו