שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

המתווה החדש: כך יוכלו חכי"ם לבקר מחבלים בכלא

ע"פ המתווה כל חבר כנסת שירצה לבקר מחבל בכלא יוכל לעשות זאת • בן גביר בתגובה "מדובר בהחלטה פוליטית, בממשלה הבאה נקדם עונש מוות למחבלים"

11:54 ,25/07/22
קרדיט: שב"ס
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לפי המתווה החדש של בר לב ולוי, שפרטיו נחשפו ב'ישראל היום', כל חבר כנסת שירצה לבקר מחבל בכלא יוכל לעשות זאת רק לאחר שיתאם מראש את הדבר עם לשכת השר לביטחון פנים, שיבחן את הבקשה, תוך בקשת חוות דעת מכל הגורמים הביטחוניים, ויאשר זאת.

ההחלטה אם לאפשר את הביקור תינתן, לפי המתווה, בתוך חמישה ימי עבודה. יחד עם זאת השר לביטחון פנים או גורמים מנציבות בתי הסוהר יוכלו להחליט על שינוי מועד הביקור וכדומה.

עוד לפי המתווה: חבר כנסת יוכל להיפגש עם שני אסירים ביטחוניים בכל ביקור, אך עם כל אחד מהם בנפרד.

שי גליק, מנכ"ל ארגון "בצלמו", יצא נגד המתווה ואמר ל"ישראל היום" כי "מדובר בהחלטה מקוממת. לא ייתכן שמשפחות הנרצחים ואזרחי ישראל יממנו נבחרי ציבור שמבקרים, וחלקם אף תומכים בגלוי ברוצחי יקיריהן. נפעל בכל הכוח נגד המתווה הזה. מחבלים צריכים להירקב בכלא, לא לקבל מבקרים ותופינים".

מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו מסר בתגובה: "צריך לומר בצורה ברורה: בממשלת ישראל ישנם שרים פוסט ציוניים הפועלים עבור הרשות הפלשתינית ונציגיה תומכי הטרור בכנסת. גם ראש ממשלת המעבר לפיד לא יכול לנקות את שמו מהטירוף הזה אותו מוביל שליחו מיקי לוי. מה המסר שמעבירים לוי ובר לב לשוטרים? אתם תעצרו מחבלים ואז מי שתומך בהם יבוא לבקר ולעודד אותם? זו ממשלה מסוכנת לישראל ולצערנו את ההשלכות נראה מהר מאוד"

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "בממשלה הבאה נקדם עונש מוות למחבלים כך שאת הביקורים יעשו בבתי הקברות": "מדובר בהחלטה פוליטית, בנסיון לקושש קולות מתומכי טרור. במקום להחמיר בתנאי הכליאה, הממשלה מאפשרת תנאי הכל כלול לרוצחים ועכשיו גם ביקורי חברים מרעמ והרשימה המשותפת. בעזרת השם בממשלה הבאה נקדם נקדם חוק עונש מוות למחבלים ואת הביקורים הם יקבלו בבית הקברות ולא בבתי כלא".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו