יום שני, 08/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

המשטרה פשטה על מתחם הימורים בקרית גת • צפו בתיעוד הדרמטי

בפשיטה נתפסו מעל 2000 ש"ח במזומן, 19 מחשבים המשמשים להפעלת משחקי ההימורים ורשומות של שמות וחובות השחקנים עם סכומים כספיים

14:29 ,06/07/22
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

משטרת ישראל ממשיכה את המאבק בהימורים אסורים ובהפעלת מקומות למשחקי הימורים – צפו בפשיטה של המשטרה אמש על מתחם הימורים בעיר קרית גת.

כוחות המשטרה בקרית גת, בהם בלשי התחנה, לוחמי יס"מ לכיש ויחידת הכלבנים, פשטו אמש על מתחם עסק ברחוב פז בעיר, שעפ"י החשד משמש להפעלת משחקי מזל והימורים אסורים.

עם כניסת הכוחות, אותרו במקום 3 חשודים, בהם מפעיל המקום ו 2 נוספים שלפי החשד שיחקו במשחקי הימורים, נתפסו מעל 2000 ש"ח במזומן, 19 מחשבים המשמשים להפעלת משחקי ההימורים ורשומות של שמות וחובות השחקנים עם סכומים כספיים.

מפעיל המקום עוכב לחקירה בחשד להפעלת מקום למטרת הימורים.

במשטרה ציינו, פשיטה זו מצטרפת לפשיטות נוספות שנערכו בשבועות האחרונים במספר מוקדים בגזרת מרחב לכיש, ופעם נוספת הצלחנו לחשוף משחקי מזל האסורים עפ"י חוק, אשר פועלים תחת מסווה של עסקים או שטחי מסחר. אותם משחקים המנוהלים ומתקיימים בניגוד לחוק, עלולים להביא את המשתתפים בהם להפסיד את כל הונם האישי ובכך להוות פגיעה אנושה בתא המשפחתי, ואף להביאם לכדי ביצוע עבירות פליליות במטרה להשיג כספים נוספים למטרת הימורים.

 

צפו בפשיטה:

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו