יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

המשטרה ליועמ"שית: פתחי בחקירה פלילית נגד טיבי ועופר כסיף

לאחר שבימים האחרונים תועדו חברי הכנסת אחמד טיבי ועופר כסיף מאימים ומפריעים לשוטרים במהומות בירושלים, המשטרה מבקשת לפתוח בחקירה פלילית נגדם

12:20 ,16/05/22
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

המשטרה פנתה ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, וביקשה ממנה לאשר פתיחת חקירה פלילית נגד חברי הכנסת אחמד טיבי ועופר כסיף (הרשימה המשותפת). טיבי תועד בשבוע שעבר מתעמת עם שוטרים ומפריע להם לעצור חשוד במעורבות בהפרות סדר בשכונת בית חנינא שבצפון-מזרח ירושלים – ומנצל את חסינותו כדי לאפשר לחשוד להימלט מהמשטרה. כסיף תועד נצמד עם רכבו לשוטר ולאחר מכן מכה אותו.

על פי הנחית המפכ"ל, אספו באגף החקירות והמודיעין של משטרת ישראל חומרים בדבר האירועים האחרונים בהם תועדו חברי הכנסת אחמד טיבי ועופר כסיף מול שוטרים במחוז ירושלים ומחוז ש"י.

החומרים שנאספו נשלחו ליועצת המשפטית לממשלה בצירוף מכתב מהמשטרה ובו בקשה לאשר את פתיחתה של חקירה בגין תקיפת שוטרים, הכשלת שוטר במילוי תפקידו, איומים, והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

הבקשה שעברה ליועצת המשפטית לממשלה נבחנה קודם בחטיבת החקירות במשטרה שמצאה כי יש מקום לפתוח נגדם בחקירה לאור החומרים שנאספו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו