שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

המשטרה בהודעה יוצאת דופן: "נסיון להסתה בהר הבית"

בימים האחרונים מופצים ברשתות החברתיות דברי הסתה לאלימות משולבים בפרסומים כוזבים ושקריים רבים לגבי הר הבית, זאת במטרה להתסיס את השטח ולהסית

18:58 ,04/05/22
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר 14 ימים לסגירתו, הר הבית צפוי להיפתח לעליית יהודים מחר, יום העצמאות. בצל האיומים וקריאות של גורמים ערביים שונים להתנגד ולהפריע לעליית היהודים להר, המשטרה מפרסמת הודעה חריגה שבה נכתב "במהלך הימים האחרונים מופצים ברשתות החברתיות דברי הסתה לאלימות משולבים בפרסומים כוזבים ושקריים רבים לגבי הר הבית, זאת במטרה להתסיס את השטח ולהסית לאלימות והפרת הסדר.

פרסומים אלו מופצים, בין היתר, ע״י ארגוני טרור שמנסים להשתמש בהר הבית ובצעירים בכדי לשרת את מטרותיהם.

מדובר בפרסומים כוזבים חסרי כל אחיזה במציאות ופרסומם נעשה בכדי להטעות את הציבור, להסלים ולהסית. יובהר כי הניסיון הפסול והמגוחך לנצל את המקומות הקדושים להסתה ואלימות ולשרת את מטרותיהם של ארגוני טרור מכל סוג שהם- לא יובילו לשינוי המציאות בשטח.

אנו קוראים לציבור לא להישמע לפייק ניוז ולהסתה פרועה זו, שמופצת ברובה ברשתות החברתיות ע״י גורמים עוינים ובעלי אינטרס זר.

יובהר כי אין כל שינוי ולא צפוי כל שינוי בנוהג הקיים מזה שנים רבות בהר הבית והמקומות הקדושים בכלל, הן בהקשר של תפילות מוסלמים במקום או של ביקורי תיירים מחו״ל וישראלים בהתאם לכללי הביקור ושעות הביקור המקובלות.

כל מי שיפר את הסדר, יסית לאלימות, יתפרע וינהג באלימות מכל סוג שהיא – יטופל ביד קשה ובאפס סובלנות. כל תמיכה, הזדהות או פעילות במסגרת ארגוני טרור – תטופל ע״י כוחות הביטחון בנחישות ובכל הכוחות והאמצעים שברשותנו" לשון ההודעה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו