יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

המכתב המצמרר: "אל תעשו כל עסקת חילופי שבויים אם אחטף לעזה"

אלקנה ויזל הי"ד, שנפל בקרב בעזה, השאיר מכתב מרגש למשפחתו בו ביקש מהם "תהיו אופטימיים" ו"אל תהיו עצובים כשאתם נפרדים ממני". מילותיו האחרות

13:32 ,23/01/24
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אלקנה ויזל, קצין בגדוד דקל של חטיבת גבעתי שנפל בקרב בדרום רצועת עזה, השאיר אחריו מכתב מרגש למשפחתו. המכתב התגלה לאחר מותו ההרואי וחושף את עולמו הפנימי של הלוחם הצעיר.

במכתב, שפורסם בחשבון הטוויטר של העיתונאי עמית סגל, כתב ויזל: "אם אתם קוראים את המילים האלה כנראה שקרה לי משהו…  ‏קודם כל במקרה שנחטפתי לשבי החמאס אני דורש שלא ‏תעשה שום עסקה לשחרור של אף מחבל כדי לשחרר ‏אותי.

אולי נפלתי בקרב. כשחייל נופל בקרב זה עצוב. אבל אני מבקש מכם שתהיו שמחים. אל תהיו עצובים כשאתם נפרדים ממני".

אלקנה הוסיף וביקש ממשפחתו: "תשירו הרבה, תיטעו בלבבות, תחזיקו אחד לשני את הידיים ותחזקו זה את זה. יש לנו כל כך הרבה על מה להתגאות ולשמוח, אנחנו דור של גאולה! אז בבקשה מכם תהיו אופטימיים. תמשיכו לבחור בחיים כל הזמן".

מילותיו האחרונות של הרב אלקנה ויזל הי"ד, הקוראות לאופטימיות ולבחירה בחיים, מרטיטות את הלב ומעידות על אישיותו היוצאת דופן. זכרו יישאר חקוק בליבם של משפחתו וחבריו לנשק שהמשיכו הלאה במערכה למען ביטחון ישראל.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו