יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

המטפלת מאיילת: חשודה בלמעלה מ 400 מקרי התעללות בפעוטות

הצהרת תובע - הוגשה היום נגד החשודה אילנה קובר מאילת, החשודה בלמעלה מ-400 מקרי התעללות ותקיפה של פעוטות חסרי ישע בהם טיפלה במעון שברשותה

14:15 ,08/06/23
דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה / בית משפט השלום באילת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חקירת המשטרה שנפתחה במהלך חודש מאי בגין חשד לעבירות של התעללות פיזית ונפשית בפעוטות, ע"י החשודה אילנה קובר בת ה-64 מאילת, בעלת מעון פרטי לפעוטות עד גיל 3 בעיר אילת, התנהלה באופן סמוי מרגע קבלת התלונה תוך ריכוז מאמץ מרכזי ע"י צוות חקירה מיוחד (צח"מ) שהוקם במשטרת מרחב אילת, במאות שעות שתועדו ע"י מצלמות האבטחה המוצבות במעון, במטרה לאתר עבירות שביצעה כלפי הפעוטות.

למעלה מ 400 מקרים של תקיפה והתעללות ב-27 פעוטות, נחשפו ע"י חוקרי המשטרה, שזימנו את ההורים לזהות את ילדיהם בתיעוד, ולהגיש תלונתם.

במקביל, המשטרה האריכה את מעצרה של החשודה בפני בימ"ש במשך יותר משבועיים ימים, שבמהלכם המשיכו החוקרים לגבש את התשתית הראייתית נגד החשודה, לרבות גביית עדויות נוספות תחת אזהרה ממטפלות שעבדו עם החשודה ואשר שהו במעצר בית לאורך כל ימי החקירה.

עם העברת חומרי החקירה לידי פרקליטות מחוז הדרום (פלילי), ובמסגרת דיון נוסף בהארכת מעצרה של החשודה, שהסתיים לא מכבר בבימ"ש השלום באילת, הוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדה כתב אישום במהלך הימים הקרובים.
בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך מעצרה של החשודה עד תאריך .

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו