שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

המבצע בעזה נמשך: צה"ל תקף 200 יעדים ביממה האחרונה • צפו

תקציר: כוחות צה"ל המשיכו לפעול בעוצמה ברצועת עזה ותקפו כ-200 יעדים של ארגוני הטרור ביממה האחרונה. בוצעו פשיטות, איתור וחיסול מחבלים • צפו

13:25 ,17/12/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לוחמי צה"ל ממשיכים במבצע קרקעי נרחב ברצועת עזה, תוך ביצוע פעולות התקפיות אינטנסיביות נגד החמאס ושאר ארגוני הטרור ברצועה.

על פי דיווח דובר צה"ל, במהלך היממה האחרונה תקפו כוחות צה"ל כ-200 מטרות המשמשות את ארגוני הטרור ברחבי הרצועה. במסגרת הפעילות הענפה בוצעו בין היתר פשיטות, איתור וחיסול של מחבלים, תקיפות מדויקות של מטרות ואיתור מנהרות טרור.

כך למשל, לוחמי חטיבת הצנחנים ביצעו פשיטה על דירה מבצעית באזור שג'עייה. במהלך הפשיטה אותרו כמויות גדולות של אמצעי לחימה וחומרי נפץ, בהם קלאצ'ים, מטענים ורימונים. בנוסף, הכוח איתר פיר התקפי באורך של למעלה מ-15 מטרים שנועד לביצוע פיגועים מתחת לקרקע. כוחות הצנחנים כיוונו מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי לתקיפת הפיר והשמדתו.

באירוע נוסף, לוחמים מעוצבת חיל הקומנדו בשיתוף חיל האוויר איתרו מחסן אמל"ח גדול בביתו של פעיל בכיר בחמאס והשמידו אותו בתקיפה מדויקת. כמו כן, בעזרת אמצעי מודיעין מתקדמים זיהה צה"ל 7 מחבלים חמושים באזור חאן יונס וכלי טיס בלתי מאויש שהופעל מרחוק חיסל אותם.

פעילות נוספת בוצעה על ידי לוחמי מילואים מחטיבת הצנחנים 646, שפשטו על מבנה סמוך לבית ספר של סוכנות אונר"א בו אותרו מכונות לייצור חלקי רקטות. בסמוך לבית הספר אותרו גם 3 פירי מנהרות טרור שנועדו לביצוע פיגועים בשטח ישראל.

דובר צה"ל מסר כי הפעילות הענפה של כוחות הקרקע והאוויר נועדה לפגוע פגיעה משמעותית בתשתיות הטרור וביכולות המבצעיות של החמאס ושותפיו, וכי צה"ל מוכן לתרחיש ארוך טווח במסגרתו יורחבו הפעולות ככל שיידרש.

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו