שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הלילה בעוז ציון: השוטרים פרצו לבתים ללא צו ועצרו 7 תושבים

כוחות משטרה פרצו הלילה ללא צווים לבתים בגבעת עוז ציון ועצרו 7 תושבים בניגוד לחוק העצורים היו אזוקים שעות ארוכות בתחנת המשטרה ללא שנחקרו

11:25 ,24/10/22
קרדיט: ארגון חוננו
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הלילה פשטו כוחות מג"ב על המאחז עוז ציון בבנימין, הכוחות פרצו לבתים וביצעו מעצרים של שבעה מתושבי הגבעה, חלקם קטינים. השוטרים פרצו לבתים ללא צו וללא סמכות בחוק כך ע"פ פרסום של ארגון חוננו.

העצורים נלקחו לתחנת בנימין, שם שהו כל הלילה ללא תנאים וללא שנחקרו כשהם אזוקים שעות ארוכות בניגוד לחוק. עו"ד נתי רום הגיע לתחנת המשטרה מטעם ארגון חוננו לסייע לעצורים.

עו"ד רום אומר הבוקר "‏העצורים נעצרו לפנות בוקר כשפרצו לביתם ללא צו שופט המאפשר זאת, השתמשו בשטח צבאי סגור שלא חל על תושבי המקום כדי לפנות משפחה באמצע הלילה מביתה ולעצור כשבעה עצורים מתושבי המקום.

מדובר בעליית מדרגה בפגיעה בזכויות של המתיישבים, צר לי כי שר הביטחון עוסק בפוליטיקה ובגרוש יהודים שלא כחוק כתעלומת בחירות בעיצומו של גל טרור", מסר רום.

 

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו