יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הלווית הגר"ג אדלשטיין: כמאה נפגעים קל טופלו במהלך ההלוויה

כמאה נפגעים קל טופלו ע"י איחוד הצלה במבצע אבטחת שלומם של רבבות המשתתפים במסע הלווית מרן ראש הישיבה הגאון הגדול ר ירחמיאל גרשון אדלשטיין זצ"ל

20:20 ,30/05/23
איחוד הצלה
קרדיט: איחוד הצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כמאה נפגעים קל טופלו ע"י איחוד הצלה במבצע אבטחת שלומם של רבבות המשתתפים במסע הלווית מרן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי ירחמיאל גרשון אדלשטיין זצוק״ל. מתוכם 17 נפגעים פונו לבתי החולים באמבולנסים של איחוד הצלה.

לייזר היימן סמנכ"ל מתנדבים ותפעול באיחוד הצלה מסר: "אמבולנסים ומאות רופאים, פרמדיקים וחובשים של איחוד הצלה אבטחו רפואית את שלומם של רבבות משתתפי מסע ההלוויה", מרגש לראות בכל פעם מחדש את ההתגייסות המרשימה של כלל מתנדבי איחוד הצלה מכל רחבי הארץ שהגיעו לתת מענה רפואי ולאבטח את מאות האלפים שהגיעו לחלוק כבוד אחרון למרן ראש הישיבה זצ"ל".

אפי פלדמן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק סיכם: "במהלך ההלוויה טיפלנו במספר נפגעים כתוצאה מנפילות מגובה וחבלות עקב הדוחק הרב, מדובר בפצועים מחבלות קלות, פציעות, ועלפונות. חלקם אף הגיעו לקבלת סיוע במרפאות איחוד הצלה בשיתוף קופות החולים לאומית, מכבי וכללית שהוקמו בבני ברק למתן מענה מהיר בזמן ההלוויה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו