יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

היעלמותו של הבחור מוישי קליינרמן: מה חושפים הפרטים החדשים?

כמעט שנתיים חלפו מאז נעלם הבחור החרדי מוישי קליינרמן ממודיעין עילית. המשטרה חושפת פרטים על החקירה הסבוכה בה מעורבים גם השב"כ והפבי"י.

22:02 ,23/03/24
המשפחה
קרדיט: המשפחה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כמעט שנתיים חלפו מאז פורסם לראשונה על היעדרותו החשודה של מוישי קליינרמן, הבחור החרדי בן 15 תושב מודיעין עילית, שיצא לאזור מירון ומאז נעלמו עקבותיו ללא הסבר. בימים האחרונים חשף העיתונאי בן קימון מידע חדש על החקירה הסבוכה והמאמצים שהושקעו בניסיון לאתר את מוישי, תוך מעורבות של גופי ביון ישראלים ובינלאומיים כאחד.

על פי הדיווח של קימון, התלונה הראשונה במשטרה על היעדרותו החשודה של מוישי הוגשה רק כ-10 ימים לאחר שעזב את ביתו למירון. הסיבה לכך נעוצה בהיעדרויות קודמות של מוישי מביתו למשך מספר ימים, מה שגרם להוריו לא לחשוש במיידי.

במשטרה חשפו כי בשלב מוקדם של החקירה, שירות הביטחון הכללי (שב"כ) היה מעורב בחקירה בשל החשש כי מוישי נחטף על ידי ארגון טרור כלשהו. רק לאחר ששלול המניע הלאומני, החלה המשטרה לבדוק חשדות אחרים.

בין היתר, נבדקה במשטרה האפשרות כי מוישי נחטף על ידי הכת הסגורה "לב טהור" הידועה לשמצה. בהקשר זה, נבדקו מצלמות האבטחה בנמל התעופה בן גוריון באופן מקיף, זאת לאחר שנחשד כי מוישי הוברח מהארץ בדרכון מזויף לאחר שהוריו סירבו להנפיק לו דרכון.

בסך הכל, נחקרו 11 חשודים ונעצרו זמנית בחשד למעורבות בחטיפתו של מוישי, אך שוחררו בהיעדר ראיות מספיקות. כמו כן, נסרקו כ-600 מצלמות אבטחה באזור מירון במסגרת החיפושים.

בנוסף לפעילות הממשלתית הישראלית, גם סוכנות החלל האמריקאית נאס"א ולשכת החקירות הפדרלית (FBI) סייעו במאמצים הבינלאומיים לאיתור מוישי, כשחוקרי ה-FBI בדקו חשדות למעורבות של כתות בהיעלמותו בברוקלין ובמקומות נוספים בארה"ב.

ניצב משנה מועלם, הממונה על התיק, הבהיר לבן קימון שהמאמצים לאיתור מוישי עדיין נמשכים: "זה מתועדף כל הזמן, מקיימים ישיבות סטטוס בכל כמה שבועות…זה אירוע שיושב לכולנו חזק בראש".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו