שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

היעד הבא: נתניהו – "צה"ל ימשיך לפעול בכל עזה, כולל ברפיח"

ראש הממשלה נתניהו נשא נאום תקיף בטקס סיום קורס קצינים, והבהיר כי צה"ל ימשיך לפעול בכל רחבי רצועת עזה עד לניצחון מוחלט על חמאס כולל ברפיח

21:14 ,07/03/24
עמוס בן גרשום / לע״מ
קרדיט: עמוס בן גרשום / לע״מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא היום נאום נוקב בטקס סיום קורס קצינים קרביים בבית הספר לקצינים בהדרכה (בה"ד 1), שם התייחס להמשך הלחימה ברצועת עזה נגד ארגון החמאס.

"צה"ל ימשיך לפעול מול כל גדודי החמאס בכל רחבי הרצועה וזה כולל את רפיח, המעוז האחרון של החמאס," הבהיר נתניהו בנאומו. "מי שאומר לנו לא לפעול ברפיח, אומר לנו להפסיד במלחמה – וזה לא יקרה."

הנאום התקיף של ראש הממשלה מגיע על רקע לחצים בינלאומיים גוברים להפסקת אש, אך נתניהו דחה זאת על הסף. "דווקא כשהלחץ הבינלאומי גובר, אנחנו צריכים לצופף את השורות בינינו. אנחנו חייבים לעמוד יחד מול הניסיונות לעצור את המלחמה."

נתניהו המשיך והדגיש: "אנחנו חייבים לדחות יחד את הניסיון הנואל להטיל על צה"ל את האחריות לפשעי החמאס. חמאס הוא זה שרצח, טבח ואנס את אחינו ואחיותינו."

בחלק מדבריו העריך ראש הממשלה כי "חמאס הביא על עצמו חורבן חסר תקדים. מי שדיבר על 'קורי העכביש' – פוגש היום אריות." נתניהו הוסיף כי "בד בבד נפעל בתקיפות גם בגזרות אחרות, מול מי שמבקש להשמיד אותנו, כולל בחזית הצפון."

לקראת סיום נאומו, קרא נתניהו לקצינים החדשים "להמשיך ולהוביל לוחמים אל היעד ולהבטיח את הניצחון המוחלט על חמאס". הוא סיכם באומרו: "יש לנו מדינה אחת, צבא אחד, גורל אחד. כולנו עומדים יחד כתף אל כתף. יחד נילחם ובעזרת ה' – יחד ננצח."

עמוס בן גרשום / לע״מ

קרדיט: עמוס בן גרשום / לע״מ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו