יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

היום השישי: הותר לפרסום שמו של בן זוגה של הנעדרת ספיר נחום

המשטרה ממשיכה במאמצי החיפוש אחרי הנעדרת ספיר נחום מעכו באמצעות עשרות שוטרים, מתנדבים • שמו ותמונתו של בן זוגה הותרו לפרסום

17:42 ,07/06/22
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

משטרת ישראל ממשיכה במאמצי החיפוש אחרי הנעדרת ספיר נחום מעכו באמצעות עשרות שוטרים, מתנדבים, תוך הפעלה ושימוש באמצעים מיוחדים כגון מסוק, רחפנים, פרשים, כלבים ועוד זה היום השישי. בימים האחרונים נסרקו שטחים רבים בגזרת מחוז חוף הכוללים צמחיה סבוכה, בורות ומקומות מסתור. היום ממשיכים החיפושים בתאי שטח נוספים בגזרת המחוז אשר טרם נסרקו זאת לצד פעילות חקירתית מאומצת של חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף בחקירה הנתונה תחת צו איסור פרסום ומבוצעת ע"י עשרות חוקרים מיומנים.

בשל הפרסום הנרחב אנו מקבלים מעת לעת דיווחים מאזרחים הטוענים כי הבחינו בנעדרת במקומות שונים אולם עד כה היא טרם אותרה. כל בדל מידע המתקבל מהחקירה ומאזרחים נבדק עד תום.
המשטרה מודה לציבור ולכלי התקשורת על הסיוע הרב ועל הדיווחים השוטפים ומבקשת להמשיך בכך.

מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר ערך לפני זמן קצר הערכת מצב בהשתתפות מפקד מרחב אשר תנ"צ שאול צמח, מפקד ימ"ר חוף, מפקד תחנת עכו ועוד וסיכם כי "המשטרה תמשיך לפעול ככל שיידרש, ללא הגבלת זמן, מקום ומשאבים בכדי לאתר את ספיר ולהשיבה לחיק משפחתה".

בתוך כך הותר לפרסום שמו של בן זוגה של ספיר ומעצרו הוארך.

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו