יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

החרדי הניף דגל פלסטין וזו 'תעודת הזהות' שהגיש לשוטר

שני חרדים ממאה שערים בירושלים נעצרו היום במהלך מהומות שפרצו לאחר שהניפו דגלי פלסטין בתהלוכה שלא תואמה עם המשטרה. זו התעודה שהציג אחד מהם

18:02 ,09/04/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל / תעודת הזהות שהציג לשוטרים אחד מהחשודים שנעצרו.
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מתיחות גואה גלשה היום לאלימות קשה בירושלים, כאשר שני חרדים ממאה שערים נעצרו במהלך מהומות שפרצו במהלך תהלוכת מחאה שלא תואמה מראש עם המשטרה. כוחות משטרה נאלצו להשתמש בכוח ואמצעי פיזור המונים כדי לפזר את המפגינים שתקפו שוטרים, חסמו כבישים והציתו אש.

על פי דיווחי המשטרה, המתיחות החלה כאשר מפגינים חרדים יצאו לתהלוכת מחאה לא חוקית ממאה שערים לכיכר השבת בירושלים, תוך שהם נושאים דגלי האש"פ והניפו שלטים נגד מדינת ישראל. המשטרה טענה כי התהלוכה גלשה במהרה ל"הפרת סדר והתפרעות אלימה".

בהגיע כוחות המשטרה למקום ובנסיונם לעצור חשודים, פרצה התפרעות אלימה שכללה תקיפת שוטרים, חסימת כבישים וציר תנועה מרכזי, השלכת חפצים ואבנים לעבר השוטרים, ניסיון לגרום נזק לרכב משטרתי וקריאות גנאי כ"נאצים" כלפי השוטרים. בנוסף דרדרו המפגינים שני פחים שהציתו כדי לחסום את הציר.

בשלב זה עצרו השוטרים שני חשודים שנחשדו בהנפת דגלי פלסטין במהלך התהלוכה, ונאלצו להפעיל כוח ואמצעי ריסון נגד המפגינים האלימים כדי להשיב את הסדר הציבורי במקום. "כרגע שקט במקום והמתפרעים פוזרו", הוסיפה המשטרה.

במשטרה הבהירו כי בכוונתם להמשיך ולאפשר מחאה חוקית, אך לא יסבלו הפרות סדר והתפרעויות אלימות "העלולות לסכן את שלומו של הציבור".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו