יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

החרדים נצחו: אנג'ל ועומר בר לב התנצלו בניחום האבלים בבית הרב

סיום השביתה? עמר בר לב וירון אנג'ל עלו לניחום אבלים והגישו התנצלות כתובה לבני מרן הרב אדלשטיין זצוק"ל • כל הפרטים

19:11 ,04/06/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א / בעל חברת אנג'ל ועמר בר לב
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

עמר בר לב ובעליה של חברת אנג'ל הגיעו היום לניחום אבלים בבית הרג"ג אדלשטיין זצוק"ל. בביקורם מסרו מכתב התנצלות על הפגיעה בגדולי ישראל.

במכתב ההתנצלות כותב עמר בר לב: "כידוע לכם לפני מספר שבועות התקיימה הפגנה פוליטית בקרבת מקום מגוריו של ‏הרב. בדיעבד נוכחתי שפרסומים שונים – שגויים – טענו שמיקום ההפגנה היה מול ביתו של הרב וכנגדו ופגעה בכבוד התורה ועקב כך גרמה לפגיעה בציבור גדול, לא זו הייתה כוונתי".

בר לב הוסיף, "התכוונתי להבעת עמדה אישית ובוודאי שלא לפגיעה או התרסה נגד ‏גדול הדור. לו הייתי מודע מראש לסיטואציה אליה נקלענו ולתחושת הפגיעה, בוודאי ‏שהייתי נמנע מכך – ועל כך אני מביע צער ומתנצל מקרב לב".

משפחת אנג'ל כתבה אף היא מכתב התנצלות ובו נכתב: "לא הייתה ולא נעשתה כל אמירה פוגענית, או מעשה זה או אחר מטעמה של החברה או על דעתה של מי מהאנשים המזוהים עם החברה או עובדיה. חברת אנג'ל מכבדת ומשרתת שנים רבות את הציבור החרדי תוך הקפדה על כשרות מהודרת, ושמירה על יחסים טובים עם מגוון האוכלוסייה החרדית, ומעסיקה רבים מבני הציבור החרדי".

עוד כתבו "אנו מתנערים מהדברים שיוחסו לנו, אנו מתנצלים על ששתקנו עד כה, המטרה הייתה הפוכה, ולא נועדה להיות "שתיקה כהודאה", ועל זה נאמר: מודה ועוזב ירוחם. תנוחמו מן השמים".

כזכור, לפני מספר שבועות החל החרם צרכני נרחב במגזר החרדי נגד מאפיית אנג'ל בעקבות ההפגנה הבזויה של יו"ר הדירקטוריון של החברה בר לב סמוך לביתו של מרן הרב גרשון אדלשטיין זצ"ל.

ללא

קרדיט: ללא / המכתב של בר לב חדשות

ללא

קרדיט: ללא /

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו