יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

החיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום ממשיכים זה היום השביעי

המשטרה ממשיכה בחיפושים נרחבים בעומק השטח, זה היום השביעי, בעקבות ההיעדרות של ספיר נחום, כבת 24, שנעלמו עקבותיה מאזור עכו

12:15 ,09/06/22
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לא מתייאשים – ממשיכים בחיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום

יחידת הכלבנים לישראל, בסיוע למשטרת ישראל, ממשיכה בחיפושים נרחבים בעומק השטח, זה היום השביעי, בעקבות ההיעדרות של ספיר נחום, כבת 24, שנעלמו עקבותיה בתאריך 2.6.2022 מאזור עכו.

 

 

במהלך החיפושים הבוקר (חמישי), מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי פגש את כלבני יכ"ל בשטח, קיבל סקירה ממפקד היחידה, מייק בן יעקב על האזורים שזוכו על ידי הכלבים המבצעיים של יכ"ל, והביע את הערכתו על פעילות היחידה.

עיקר הדגש של יכ"ל כרגע הוא בעומק השטח – מערות, צמחיה סבוכה, בורות, ועוד.

 

 

מפכ"ל המשטרה אמר "אנחנו פה בשביל למצוא את ספיר בחיים, ומבחינתנו היא בחיים עד שיוכח אחרת. יש פה מספר אתגרים בין היתר מודיעינים וחקירתיים אך אנחנו לא נחסוך בשום אמצעי שיש ברשותנו ונמשיך להשקיע כוחות רבים בכדי לסרוק ולחפש אחר ספיר". אמר המפכ"ל במסגרת הערכת המצב. את הערכת המצב קיים המפכ"ל עם מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר, ראש אג"מ, ניצב סיגל בר צבי, ראש אח"מ, יגאל בן שלום, מפקדים, וקציני ימ"ר, חקירות ומודיעין. במסגרת הערכת המצב קיבל המפכ"ל סקירה מלאה אודות מאמצי החיפוש אחר ספיר נחום לרבות פעולות החקירה, כיווני הפעולה, והפעלת הכוחות המבצעיים. לאחר הערכת המצב סייר המפכ"ל במרחב החיפושים, שם פגש שוטרים ולוחמי מילואים של מג"ב שעסקו בסריקות. המפכ"ל שוחח איתם והדגיש בפניהם את חשיבות פעילותם למציאת ספיר נחום.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו