יום רביעי, 03/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

החיפושים אחר הילדה בת ה9 הנעדרת בצפת נמשכים במלוא המרץ

החיפושים אחר הילדה מיינוט קסאו מצפת, שנעדרת מזה 4 ימים, נמשכים היום במלוא המרץ עם מאות שוטרים ומתנדבים

21:56 ,28/02/24
כבאות והצלה
קרדיט: כבאות והצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

החיפושים אחר הילדה בת ה-9, היימנוט קסאו, שנעדרת כבר ארבעה ימים וגורלה אינו ידוע, נמשכו גם היום (רביעי), בהשתתפות מאות שוטרים ומתנדבים מכל רחבי הארץ, שביצעו סריקות וחיפושים באזור העיר צפת והסביבה.

במקביל לחיפושים, עשרות חוקרים מהיחידה המרכזית של מחוז צפון (ימ"ר) גובים עדויות ממאות תושבי האזור, מפעילים אמצעים טכנולוגיים מיוחדים ומשתמשים בכל האמצעים והיכולות הקיימים והכל במטרה להביא לאיתורה של היימנוט – משימה שהיא המשימה החשובה ביותר של משטרת ישראל בימים אלה.

גם היום הגיע מפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה למקום האירוע וקיים הערכת מצ"ב מיוחדת בה סקרו בפניו הגורמים את כל הפעולות שנעשות בשטח ואת כל כיווני החקירה.

מוקדם יותר היום הבהירו במשטרה, לאור שמועות שנפוצו ברשת, כי הילדה אינה נמצאה. "פייק ניוז", נכתב בהודעת המשטרה, "בהמשך לדיווחים אודות איתור הנעדרת בת ה-9 תושבת צפת, מדובר בדיווח שיקרי שאין לו בסיס בשטח. אנחנו מבקשים מהציבור להיות רגישים לנושא ולהימנע מהעברת הודעות לא מבוססות ולהיצמד לדיווחים של המשטרה בלבד".

עוד נמסר מהמשטרה: "מדובר בדיווחים אשר פוגעים ברגשות של המשפחה אשר גם ככה נמצאת בסערת רגשות בימים אלו".

כזכור, הילדה היימנוט קסאו, בת 9, תושבת צפת, נראתה לאחרונה ביום ראשון השבוע בשעה 19:30 ברחוב צה"ל בעיר מגוריה הצפונית ומאז נעלמו עקבותיה. המשטרה פרסמה שלשום, כיממה אחרי ההיעדרות, כי החל מקבלת האירוע החלו שוטרי המחוז הצפוני בסריקות נרחבות לאיתורה שנמשכות עד לרגע זה בהשתתפות מאות שוטרים ומתנדבים ממגוון גופים וארגונים מכל רחבי המדינה.

צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן בפיקודו של רב-רשף רועי פיניש מבצעים בשעה זו סריקות בתווך תת קרקע במרחב מרכז הקליטה שטרם נסרק. הכוחות פועלים עם ציוד לסריקה בתווך תת-קרקעי ובכלל זה גלאים ייעודיים, מערכות נשימה, חבלים ואמצעי תאורה.

המבצע המשטרתי לאיתור הילדה נכנס ליומו הרביעי, והמאמצים מתמקדים הן בסריקות השטח והן באיסוף מידע מודיעיני שעשוי להוביל לפריצת דרך בחקירה. המשטרה מבקשת מהציבור שלא להפיץ שמועות בנושא ולהמתין לדיווחים רשמיים, ומדגישה כי איתור הילדה הוא המשימה החשובה ביותר כרגע.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו