יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בריאות

הזמר עידן עמדי מביה"ח: "אני אהיה בסדר, רק שנשאר מאוחדים"

הזמר עידן עמדי שנפצע בעזה מתאושש בבית החולים. הוא שלח דרך ח"כ טרופר מסר תודה לציבור וביקש שלא נתפרק מבפנים. עמדי הוסיף: "שנשאר חזקים ביחד".

21:06 ,10/01/24
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הזמר והשחקן עידן עמדי, שנפצע באורח קשה באסון המשאית ברצועת עזה לפני יומיים, מאושפז בבית החולים שיבא ומצבו מוגדר כמתייצב. עמדי עבר סדרת ניתוחים להוצאת רסיסים מגופו לאחר שסבל מפגיעות קשות, אך כעת הוא כבר יצא מסכנת חיים.

חבר הכנסת חילי טרופר ביקר אתמול את עמדי בבית החולים, והעביר מסר מיוחד ממנו לציבור: "שני דברים ביקש עידן עמדי בביקור אצלו היום. ראשית, למסור תודה לכל מי שדואג ועוטף באהבה. שנית, שלא נתפרק מבפנים".

עמדי הוסיף ואמר דרך טרופר: "אחי, עזוב אותי, אני אהיה בסדר. מה שחשוב זה שנשאר חזקים ביחד". דברים אלו מעידים על אופיו המיוחד של עידן, שגם במצבו הקשה מוצא לנכון להודות לציבור ולקרוא לאחדות.

עמדי, בן 35, התנדב לשירות מילואים כלוחם ביחידת הנדסה קרבית עם פרוץ המערכה לפני מספר חודשים. הוא נפצע בזמן מילוי תפקידו במרכז רצועת עזה, ככל הנראה ממטען צד שהופעל לעבר כלי רכב של כוחותינו. מעבר להיותו זמר ושחקן, הפך עמדי לסמל של תרומה למדינה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו